Nu sparkede hun endelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2009

Leneur

Mathilde skriver:

Ih hvor skønt! Stort tillykke det er en fantastisk følelse... Bare vent til hun bliver større, så kan det næsten gøre helt ondt men det er stadig fantastisk og livsbekraftende!

Knus Mathilde 32+2

Du kan tro jeg nyder det. Det er sådan nogen små hurtige spark minder om små skvulp og da hun er kommet så sent igang, synes jeg det dejligt at hun er igang hver dag,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Thegirl

Iih lækkert! Det er bare så rart at blive bekræftet i at der er liv...sådan på egen krop. Jeg er i 16. uge, så der går nok lidt tid før maven bevæger sig Men venter spændt

Anmeld

23. maj 2009

Leneur

Thegirl skriver:

Iih lækkert! Det er bare så rart at blive bekræftet i at der er liv...sådan på egen krop. Jeg er i 16. uge, så der går nok lidt tid før maven bevæger sig Men venter spændt

Og der er noget at glæde sig til, kan jeg love dig.
Knus

Anmeld

24. maj 2009

Nanna1985

Årh ja det er SÅ FANTASTISK   Jeg er os i uge 26 og babyen kommer virkelig med noget voldsomme spark engang imellem  Det er så DEJLIGT..

Anmeld

24. maj 2009

Leneur

Nanna1985 skriver:

Årh ja det er SÅ FANTASTISK   Jeg er os i uge 26 og babyen kommer virkelig med noget voldsomme spark engang imellem  Det er så DEJLIGT..

Ja det er så. Min nevø på 6 år var ellers meget nysgerrig på at se maven bevæge sig i dag men selvfølgelig ville hun ikke. Vi må prøve igen i morgen, når jeg skal være barnepige for ham og hans søstre.

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Super det er noget af det bedste ved graviditeten, også selv om de nogen gange sparker i retninger hvor det kan gøre ondt.

Anmeld

24. maj 2009

Leneur

Sweet1978 skriver:

Super det er noget af det bedste ved graviditeten, også selv om de nogen gange sparker i retninger hvor det kan gøre ondt.

Ja hun kom jo sent igang med at sparke men der er godt nok power bag nu hun er igang men jeg smiler nu og er glad for hver gang hun sparker... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.