Smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

nogen der kender disse smerter ?

- meget ondt i højre side, omkring nyre, konstant smerte.
- Murren / stærke smerter som trækker ii ryg, mave og nede af benene, som ikke er til at holde ud, render rundt om mig selv når de kommer.
- kvalme
- svimmel
- hovedepine
-manglende lyst til mad.

- dette har stået på i 2 måneder nu, har været til læge, hun mente det var min spiral, som vi tog ud, os fordi vi gerne ville have barn igen. men fik den først taget ud for 2 uger siden, så det ikk graviditet jeg allerede kan mærke.. ( er blevet tjekket om jeg var gravid 5 gange i løbet af de 2 mdr, ved scanning )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Ciss

Jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men det lyder godt nok ikke som noget, man kan leve med.

Hvis spiralen blev taget ud for to uger siden, og du stadig har de samme smerter og problemer, så var det vel ikke den, som var årsagen...

Jeg tror jeg ville tage endnu en telefon til lægen. Der må jo være en årsag....

Rigtig god bedring! - og  at du snart får et svar på, hvad det er, så det kan blive afhjulpet.

Anmeld

18. september 2012

lillemusen10

Ville nok også bede om nærmere udredning hvis det var mig. Det lyder da slet ikke rart som du har det. 

God bedring 

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men det lyder godt nok ikke som noget, man kan leve med.

Hvis spiralen blev taget ud for to uger siden, og du stadig har de samme smerter og problemer, så var det vel ikke den, som var årsagen...

Jeg tror jeg ville tage endnu en telefon til lægen. Der må jo være en årsag....

Rigtig god bedring! - og  at du snart får et svar på, hvad det er, så det kan blive afhjulpet.

Har været af sted på sygehuset 2 gange men lægen tror kun det er noget med min underliv, så det er det eneste der er blevet tjekket for men vil prøv at snakke med lægen igen

Anmeld

18. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

nogen der kender disse smerter ?

- meget ondt i højre side, omkring nyre, konstant smerte.
- Murren / stærke smerter som trækker ii ryg, mave og nede af benene, som ikke er til at holde ud, render rundt om mig selv når de kommer.
- kvalme
- svimmel
- hovedepine
-manglende lyst til mad.

- dette har stået på i 2 måneder nu, har været til læge, hun mente det var min spiral, som vi tog ud, os fordi vi gerne ville have barn igen. men fik den først taget ud for 2 uger siden, så det ikk graviditet jeg allerede kan mærke.. ( er blevet tjekket om jeg var gravid 5 gange i løbet af de 2 mdr, ved scanning )

Jeg synes det lyder temmeligt alermarende, så jeg ville nok slå i bordet og bede om at blive undersøgt grundigt...har du fået taget nogle blodprøver, for bl.a. at teste dine nyres funktion??

Kærligst
Sussie 

Anmeld

18. september 2012

Ciss

Anonym skriver:

Har været af sted på sygehuset 2 gange men lægen tror kun det er noget med min underliv, så det er det eneste der er blevet tjekket for men vil prøv at snakke med lægen igen

Pyh!

Siden du stadig har ondt, så tyder det jo på, at lægen muligvis tager fejl.

for at du nu får den hjælp, du behøver!

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg synes det lyder temmeligt alermarende, så jeg ville nok slå i bordet og bede om at blive undersøgt grundigt...har du fået taget nogle blodprøver, for bl.a. at teste dine nyres funktion??

Kærligst
Sussie 

Nej, har fået kun fået taget blodprøver for graviditet, sukkersyge, og så for at tjekke om jeg havde en virus i kroppen
Men ringer til lægen nu og snakker med hende igen

Anmeld

18. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej, har fået kun fået taget blodprøver for graviditet, sukkersyge, og så for at tjekke om jeg havde en virus i kroppen
Men ringer til lægen nu og snakker med hende igen

Ja, det synes jeg du skal gøre..alle de symptomer, lyder som om at der er noget galt et eller andet sted i din krop, og det kan være en million forskellige ting.

melder du tilbage, når du ved noget mere??

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, det synes jeg du skal gøre..alle de symptomer, lyder som om at der er noget galt et eller andet sted i din krop, og det kan være en million forskellige ting.

melder du tilbage, når du ved noget mere??

Ja skal nok melde tilbage når lægen måske har gjort mig lidt klogere på hva jeg fejler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.