0-1 år: Hummel vinterjakke str. 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.434 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2012

signe.

Hummel vinterjakke til dreng sælges. Brugt ganske få gange og ingen slid overhovedet. Er blevet brugt til barnevogn og bilture. Kommer fra røgfrit hjem, dog har vi hunde.

Købspris: 400 kr

Salgspris: 240 kr og så er portoen også betalt

Virkelig lækker jakke, Laurits har fået en magen til i år også bare i str 86

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

signe.

Slet ingen der mangler en lækker vinterjakke i år? Hvis nogen ligger inde med en helt mage ved bare i str 92 kunne jeg godt være meget interesseret

Anmeld

25. oktober 2012

signe.

Opsedasse, virkelig fin jakke

Anmeld

31. oktober 2012

Mussen2

Øv at den ikkeer lidt større...Hummel plejer at være lidt lille i det synes jeg, er denne også dette? Hvor gammel var din dreng da han kunne passe den? Den er super flot!

Anmeld

1. november 2012

signe.

Mussen2 skriver:

Øv at den ikkeer lidt større...Hummel plejer at være lidt lille i det synes jeg, er denne også dette? Hvor gammel var din dreng da han kunne passe den? Den er super flot!

Hmm min brugte sin da han var onkring 5 6 og 7 måneder mener jeg... Vil sige den er alm i størrelsen, synes faktisk laurits kunne bruge den længe.. Han er fra august og brugte den hele den vinter.. Altså fra dec og frem...

Anmeld

1. november 2012

Mussen2

signe. skriver:

Hmm min brugte sin da han var onkring 5 6 og 7 måneder mener jeg... Vil sige den er alm i størrelsen, synes faktisk laurits kunne bruge den længe.. Han er fra august og brugte den hele den vinter.. Altså fra dec og frem...

Ok tak, så tror jeg den bliver for lille. Min søn er fra februar og nærmer sig ni mdr.

Anmeld

2. november 2012

signe.

Mussen2 skriver:

Ok tak, så tror jeg den bliver for lille. Min søn er fra februar og nærmer sig ni mdr.

Ja, så tror jeg også den bliver for lille, desværre, for den er virkelig lækker

Anmeld

2. november 2012

Mussen2

signe. skriver:

Ja, så tror jeg også den bliver for lille, desværre, for den er virkelig lækker

Jeg kigger mig om efter en anden lækker vinterjakke. Jeg synes også prisen var fin, så den fortjener en opper

Anmeld

2. november 2012

signe.

Mussen2 skriver:

Jeg kigger mig om efter en anden lækker vinterjakke. Jeg synes også prisen var fin, så den fortjener en opper

Mange tak

Anmeld

2. november 2012

Ditte-3

hvor befinder den sig i landet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.