Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaah jeg har fået overtalt kæresten og vi har nu bestilt kønsscanning d. 5. oktober! Ihh hvor jeg glæder mig til at se hvilket køn de 2 små babyer har
Ville bare lige dele det med jer! Jeg kan ikke vente!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Jaaah jeg har fået overtalt kæresten og vi har nu bestilt kønsscanning d. 5. oktober! Ihh hvor jeg glæder mig til at se hvilket køn de 2 små babyer har Ville bare lige dele det med jer! Jeg kan ikke vente!
Åeeh hvor spændende..
Åhh hvor spændende altså! ♥ Kan godt forstå du glæder dig!!!
BabyWish2012 <3 skriver: Åeeh hvor spændende..
Ja! Haha jeg er så spændt! Det bliver fantastisk at se dem igen
Miss Church skriver: Ja! Haha jeg er så spændt! Det bliver fantastisk at se dem igen
Det kan jeg godt forstå.. Her kan jeg heller ikke vente med at se lille pigen til MD d. 3 okt. .
MorDk skriver: Åhh hvor spændende altså! ♥ Kan godt forstå du glæder dig!!!
Ja ikke?
Jeg glæder mig som et lille barn, der glæder sig til juleaften!
Ihh det er så spændende hvad der gemmer sig derinde
BabyWish2012 <3 skriver: Det kan jeg godt forstå.. Her kan jeg heller ikke vente med at se lille pigen til MD d. 3 okt. .
Åh det er bare helt fantastisk! Og så fedt at man kan få lov til at se dem, selvom de er inde i maven
Miss Church skriver: Åh det er bare helt fantastisk! Og så fedt at man kan få lov til at se dem, selvom de er inde i maven
Hehe ja, det er ret så ubeskriveligt..
Synes det er vildt hvad teknologien idag indeholder
BabyWish2012 <3 skriver: Hehe ja, det er ret så ubeskriveligt.. Synes det er vildt hvad teknologien idag indeholder
Ja Teknologien kan vi godt lide
Ih, jeg glæder mig til at få en update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128