Ørevoks og remowax brug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.782 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Hej de skønne mennesker.

Jeg har døjet med ørevoks i langtid og har været til ørelæge med det og har fået den væreste oplevelse og det mislykkkes for hende at fjerne det da jeg ikke kunne holde smerten ud.

Nu her til morgen kan jeg ikke høre så godt, det føles som om der er en prop i øret, jeg tør ikke at tage til ørelægen, men overvejer at købe removax som vil blødgøre ørevoksen og så kan man skylle ud.

Er der nogen der har brugt det og kan man selv skylle øret eller skal det være en læge?

Hvor effektivt er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen med ørevoks

Anmeld

17. september 2012

Mortiltodrenge

Jeg brugte Removax for et halvt år siden, for at undgå at komme til ørelægen. Det hjalp slet ikke og jeg endte ved ørelægen alligevel

Anmeld

17. september 2012

Ina33

Anonym skriver:

Hej de skønne mennesker.

Jeg har døjet med ørevoks i langtid og har været til ørelæge med det og har fået den væreste oplevelse og det mislykkkes for hende at fjerne det da jeg ikke kunne holde smerten ud.

Nu her til morgen kan jeg ikke høre så godt, det føles som om der er en prop i øret, jeg tør ikke at tage til ørelægen, men overvejer at købe removax som vil blødgøre ørevoksen og så kan man skylle ud.

Er der nogen der har brugt det og kan man selv skylle øret eller skal det være en læge?

Hvor effektivt er det?

Jeg har prøvet Removax, jeg fik ingen virkning af det... Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men for mig var det spild af penge...

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Mortiltodrenge skriver:

Jeg brugte Removax for et halvt år siden, for at undgå at komme til ørelægen. Det hjalp slet ikke og jeg endte ved ørelægen alligevel

Puhaa, er så bange for ørelægen det er så ubehageligt, og sidst jeg var der gjorde hun et eller andet og jeg skræg så højt at lægehuset var i chok.

Men siger tak for hjælpen

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeg har prøvet Removax, jeg fik ingen virkning af det... Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men for mig var det spild af penge...

Puha, såender det ved ørelægen alligevel

TaK for hjælpen

Anmeld

17. september 2012

aarhusmor

Jeg har heller ikke oplevet at det hjalp at gøre det selv med Remowax.

Men der er to ting du kan prøve. Det er enten at komme lunkent vand i en rigtig øresprøjte og "skylle" øret

Og så et råd fra min ørelæge, som jeg dog ikke selv har haft lyst til at afprøve. Hæld madolie i øret og læg dig med det i 30 min og vip så hovedet så det løber ud. Så skulle det være let at fjerne resten

Anmeld

17. september 2012

miig1989

Anonym skriver:

Hej de skønne mennesker.

Hvor effektivt er det?

Det med at have prop i øret pga. Ørevoks
,.har jeg haft en del gang. Og hver gang har det hjulpet, at bruge næsespray, og holde sig for næsen og puste et par gange om dagen, sådan så man udvider lufttruykket i øret eller sådan noget :p

Anmeld

19. september 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej de skønne mennesker.

Hvor effektivt er det?

PÅ mig virker removax altid. Du skal huske at købe removax med en speciel øresprøjte til, for ellers virker det ikke. Og du skal bruge vat og ikke toiletpapir el. lign. til at stoppe i øret mens det virker. Og tag kun et øre ad gangen. Du skal blive ved med at skylle øret indtil skyllevandet er helt rent for ørevoks. Dvs indtil der slet ikke kommer ørevoks ud mere. Er det en slem prop så mærk jævnligt efter lige indenfor i øret om den har løsnet sig mens du skyller, men bare ikke er kommet ud. Den kan godt ligesom sidde fast lige indenfor øret hvor man så bare kan pille den ud.

Removax er godt at bruge som forebyggende hvis man har tendens til ørevoks. På mig er det det eneste der nogensinde har virket. God bedring.

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

PÅ mig virker removax altid. Du skal huske at købe removax med en speciel øresprøjte til, for ellers virker det ikke. Og du skal bruge vat og ikke toiletpapir el. lign. til at stoppe i øret mens det virker. Og tag kun et øre ad gangen. Du skal blive ved med at skylle øret indtil skyllevandet er helt rent for ørevoks. Dvs indtil der slet ikke kommer ørevoks ud mere. Er det en slem prop så mærk jævnligt efter lige indenfor i øret om den har løsnet sig mens du skyller, men bare ikke er kommet ud. Den kan godt ligesom sidde fast lige indenfor øret hvor man så bare kan pille den ud.

Removax er godt at bruge som forebyggende hvis man har tendens til ørevoks. På mig er det det eneste der nogensinde har virket. God bedring.

Endelig kom deret positivt svar

det vil jeg helt sikkert prøve.

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.