Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sismofutten skriver: Hej piger,Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få en "guld" navlepiercing, som ikke mister farven efter få uger - kan I anbefale et sted, hvor jeg kan købe den - eller hjælpe mig med hvilken beskrivelse af "guldet" jeg skal holde øje med
Hej piger,Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få en "guld" navlepiercing, som ikke mister farven efter få uger - kan I anbefale et sted, hvor jeg kan købe den - eller hjælpe mig med hvilken beskrivelse af "guldet" jeg skal holde øje med
Jeg kan anbefale Gorlubb Piercing. De både laver og sælger en masse flotte smykker. Også guldsmykker. Jack Rubini og hans personale er simpelthen så dygtige! De har lavet alle mine piercinger samt købt mine smykker der!
Samt de ligger på Istedgade. www.piercing.dk
BabyWish2012 <3 skriver: Jeg kan anbefale Gorlubb Piercing. De både laver og sælger en masse flotte smykker. Også guldsmykker. Jack Rubini og hans personale er simpelthen så dygtige! De har lavet alle mine piercinger samt købt mine smykker der!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128