Navlepiercing, guld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2012

sismofutten

Hej piger,

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få en "guld" navlepiercing, som ikke mister farven efter få uger - kan I anbefale et sted, hvor jeg kan købe den - eller hjælpe mig med hvilken beskrivelse af "guldet" jeg skal holde øje med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

sismofutten

Er der slet ingen der har styr på hvilken slags jeg skal købe?

Anmeld

17. september 2012

M&N

sismofutten skriver:

Hej piger,

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få en "guld" navlepiercing, som ikke mister farven efter få uger - kan I anbefale et sted, hvor jeg kan købe den - eller hjælpe mig med hvilken beskrivelse af "guldet" jeg skal holde øje med

Jeg kan anbefale Gorlubb Piercing. De både laver og sælger en masse flotte smykker. Også guldsmykker. Jack Rubini og hans personale er simpelthen så dygtige! De har lavet alle mine piercinger samt købt mine smykker der!

Anmeld

17. september 2012

M&N

Hej piger,

Jeg kan anbefale Gorlubb Piercing. De både laver og sælger en masse flotte smykker. Også guldsmykker. Jack Rubini og hans personale er simpelthen så dygtige! De har lavet alle mine piercinger samt købt mine smykker der!

Samt de ligger på Istedgade. www.piercing.dk

Anmeld

17. september 2012

sismofutten

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak - det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.