Alanda skriver:
Jeg er osse usikker på om min han vokser der inde , fordi jeg synes godt nok ikke jeg har en stor "bule" og er i uge 20 nu så skulle man jo syntes at den var større . Men nu er jeg osse en kraftig pige i forvejen så er det nok sværer at se når man er vant til at der altid har været lidt fedt og så tænker man nok bare nærmere at det her er ikke min graivd maven men alt det junk food man har spist ..
Jeg kan godt forstå du glæder dig til MD scanning . Jeg var til den i fredags , men blev meget skuffet over den jordmord der scannede mig . Fik 2 billeder som bare er så dårlige ..
Og hun spurgte inden vi starede om vi vidste kønnet og vi sagde vi havde spurgt om det tidligere om vi kunne få det af vide og der havde vi fået af vide at det var en dreng men de var ikke 100% sikkere . Så om hun ikke ville tjekke det .. Da hun kommer ned til benene og rumpen måtte jeg selv lige sige " hov der var der da en tissetrold" så sagde hun ja det var der sørme osse .. Ikke noget med at hun lige fortalte det .. Det syntes jeg var lidt træls ..
Jeg har også lidt ekstra på siderne (vejede 15 kg for meget) da jeg blev gravid. Tabte dog 4-5 kg på grund af opkast og kvalme de første 2 måneder - har stadig ikke taget dem på, på trods af jeg ikke lige har spist så sundt 
Jeg havde selv en lille bule før, så man er meget i tvivl om man vokser. Har selv siddet herinde og nærstuderet af maverne hvor nogle har kæmpe maver hvor andre er små og sådan er vi så forskellige
Men er sikker på vi nok skal vokse, lige pludselig går det bare stærkt!
Sikke dog en oplevelse! Har I været afsted til køns tidligere siden I var usikre? Vi var selv til køns i uge 15, og der var det meget sikkert var dog til tidlig gennemscanning ugen efter og der var ingen tissetrold! Men er ked af du måtte have sådan en dårlig oplevelse, det kan ødelægge rigtig meget! Her har vi kun været heldige, og det er vi glade for..
Hvor langt er du så nu?
Anmeld