Hej Piger !!!
Ja jeg må indrømme at det var med tårer i øjnene at jeg læste jeres beskeder til mig da jeg spurgte om jeg måtte være med herinde :D
Jeg blev så glad for at jeg fik den velkomst og at det var helt okay og at I spurgte til os og Naija :)
Dejligt med et forum hvor man måske kan starte lidt forfra !! ( Men til en orientering kan jeg sige at sagen stadig kører, men lad det være til NB at snakke om, vil gerne være fri herinde !!)
Vi har det dejligt ! Naija er snart blevet så stor at det ikke er til at forstå, hun spiser for det meste selv og er begyndt at blive meget interreseret i Potten.. Hun snakker og synger dagen lang og er bare en glad og fornøjet Pige. Hun har et eller andet med dyr, hun ELSKER dem, vi har desvære selv kun vores katte tilbage, men mon ikke at der snart kommer en hund med ind i billedet igen ?!? :P
Selv om vi var afsted hver dag op til jul og i julen og væk ved Nytår, tog Naija det i stiv arm og var glad alle dage, Nytårsaften gik hun først omkuld kl 02.30. Hun dansede bare rundt og hyggede sig med sine dukker som hun giver sutteflaske sutter og putter i dukkevognen.. hun sætter dem også på potten !! hihi
Projekt ny Baby har været under staben i godt 4 mdr snart. var med i et forsøg på Holbæk sygehus, men der fandt vi egentlig bare ud af at mine æggestokke er rigtigt dårlige, den højre er faktisk ubrugelig og den venstre er ok, men med mange defekte cyster og ingen brugelige af hvad man lige kan se. Men nu skal jeg starte op på medicin, og så håber vi at der inden for det næste 1/2 år kan være gevindst !!
Men ellers vil jeg bare sige tak for velkomsten piger !! Det betød meget for mig :)
Kærligst Maria og Naija
Anmeld