Islagkage til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Camillakn

Hej i dejlige kagebagere.

Jeg skal giftes til maj og vil gerne være ude i god tid så jeg kan øve mig på kagen, da det er min plan selv at lave den.

Vi er to meget glade is personer så selvfølgelig skal det være en islagkage. vil give den ca. 3 lag og så skal den stå på en opsats med 3

Men vil du ikke være så sød at dele din erfaring, tips til fyld og tricks til to do

Hugs 
Camilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Dot D

Camillakn skriver:

Hej i dejlige kagebagere.

Jeg skal giftes til maj og vil gerne være ude i god tid så jeg kan øve mig på kagen, da det er min plan selv at lave den.

Vi er to meget glade is personer så selvfølgelig skal det være en islagkage. vil give den ca. 3 lag og så skal den stå på en opsats med 3

Men vil du ikke være så sød at dele din erfaring, tips til fyld og tricks til to do

Hugs 
Camilla 

Har ikke så meget tid lige nu, men vil bare fortælle, at vi engang fik islagkage til et bryllup, og det var såååååå godt

Jeg har en god opskrift et sted på en alternativ tre-farvet, den smagte rigtigt godt, mums. Skal se om jeg kan finde den, hvis du er interesseret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2012

Camillakn

Dot D skriver:

Har ikke så meget tid lige nu, men vil bare fortælle, at vi engang fik islagkage til et bryllup, og det var såååååå godt

Jeg har en god opskrift et sted på en alternativ tre-farvet, den smagte rigtigt godt, mums. Skal se om jeg kan finde den, hvis du er interesseret

Dejligt, den ser rigtig flot ud Så den må du da meget gerne sende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.