Allerede :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

DitteFisk

Miss Church skriver:

Ja det er helt vildt stort! Jeg har termin d. 25. marts. Men bliver jo nok sat i gang omkring 38+0, hvis jeg ikke selv er gået i fødsel der. 

Men jeg vil helst have at tingene er klar i go' tid, hvis de nu skulle komme før tid

Nårh Ja det kan da godt betale sig, at holde øje med tilbud. Der er meget som skal købes ind. 

Nej nemlig Sådan har jeg det også. Vi skal til kønsscanning d. 5. oktober er bare så spændt på hvad der gemmer sig derinde!

Ved i hvad i venter? Eller vil i vide det? 

Æhj hvor spændende altså!  

Jeg har termin d. 21., og vi skal til kønsscanning d. 1. oktober er super utålmodig. 

Ja, det er med at være klar, når man jo ikke liige ved hvornår de popper, men det skal i også nok nå da det er jo egentlig masser af tid, selvom vi synes det går stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Miss Church

Gigl skriver:

Æhj hvor spændende altså!  

Jeg har termin d. 21., og vi skal til kønsscanning d. 1. oktober er super utålmodig. 

Ja, det er med at være klar, når man jo ikke liige ved hvornår de popper, men det skal i også nok nå da det er jo egentlig masser af tid, selvom vi synes det går stærkt

Jeg kan slet heller ikke vente! Er så spændt på at se dem igen 

Ork ja! Vi skal nok nå det. Men pludselig tror jeg bare det går stærkt. Synes jeg allerede de første 13 uger er. Synes lige jeg har testet positiv og alligevel synes jeg der er sååå lang tid til næste scannig hihi

Anmeld

18. september 2012

Sahara82

livhemdrup skriver:

Det er meget utrolig hvad kroppen skal i gennem det helt vildt. Jeg har også en masse sstående i soveværelset efterhånden men har desværre også staddig lidt den bange følelse af at noget kan gå galt. Men krydser fingre og er sikker på det hele nok skal gå

Kender godt følelsen af at noget stadig kan gå galt. Bare tanken om det ikke skulle gå godt er næsten ikke til at bære! Men altså self går det godt. Vi skal bare være optimistiske

Anmeld

18. september 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Kender godt følelsen af at noget stadig kan gå galt. Bare tanken om det ikke skulle gå godt er næsten ikke til at bære! Men altså self går det godt. Vi skal bare være optimistiske

Det er lige det vi skal, Tror os bare det grundet alle de spontane aborter jeg har bag mig at jeg frygter det værste.

Anmeld

19. september 2012

Sahara82

livhemdrup skriver:

Det er lige det vi skal, Tror os bare det grundet alle de spontane aborter jeg har bag mig at jeg frygter det værste.

Ej det er jeg ked af at høre. Må jeg spørge hvilke uger du mistede i før? Men nu er du efterhånden så langt henne, at det sikkert nok skal gå godt. Har aldrig prøvet at miste selv, men min søster mistede to gange i uge 12 begge gange, og det var så hårdt at se hendes sorg. Hun har så to drenge nu, så det endte med at gå fint.

Men sorg til side og optimismen og glæden frem

Anmeld

19. september 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Ej det er jeg ked af at høre. Må jeg spørge hvilke uger du mistede i før? Men nu er du efterhånden så langt henne, at det sikkert nok skal gå godt. Har aldrig prøvet at miste selv, men min søster mistede to gange i uge 12 begge gange, og det var så hårdt at se hendes sorg. Hun har så to drenge nu, så det endte med at gå fint.

Men sorg til side og optimismen og glæden frem

mistede uge 6 7 og 9 men denne gang er jeg jo endnu længere så krydser fingre for at det hele går som det skal og det skal det nok også gøre. Blir fulgt okay tæt her i starten så det skal nok gå alt sammen men frygten vil altid sidde i bag hovedet.

Anmeld

19. september 2012

Sahara82

livhemdrup skriver:

mistede uge 6 7 og 9 men denne gang er jeg jo endnu længere så krydser fingre for at det hele går som det skal og det skal det nok også gøre. Blir fulgt okay tæt her i starten så det skal nok gå alt sammen men frygten vil altid sidde i bag hovedet.

Det kan jeg godt forstå, og spørgsmålet er om den ikke altid vil være der? Bare lidt? Selvom jeg aldrig har mistet tror jeg altid der vil sidde en snert af bekymring i mig!

Anmeld

19. september 2012

livhemdrup

smsh skriver:

Det kan jeg godt forstå, og spørgsmålet er om den ikke altid vil være der? Bare lidt? Selvom jeg aldrig har mistet tror jeg altid der vil sidde en snert af bekymring i mig!

Tror altid bekymringen vil være der. men vil nu alligevel forsøge at nyde min graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.