hurtig hjælp.. tips til fræk aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
7 svar
3 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

mig og min mand blev forældre til nr 4 for 3 mdr siden...

nu skal der gang i sexlivet igen...

min mand er på job og er hjemme kl 22.30... vi har skrevet lidt frækt til hinanden mens han har været på job...

nu har jeg barberet mig, smukseret mig og taget det frækkeste tøj på til han kommer hjem...

men hvordan skal jeg tage imod ham og hvad skal jeg sige

det er lang tid siden jeg har været fræk på den måde.. hjælp mig lige piger.. hjælp en kedelig husmor til en fræk aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

min mand er på job og er hjemme kl 22.30... vi har skrevet lidt frækt til hinanden mens han har været på job...

nu har jeg barberet mig, smukseret mig og taget det frækkeste tøj på til han kommer hjem...

det er lang tid siden jeg har været fræk på den måde.. hjælp mig lige piger.. hjælp en kedelig husmor til en fræk aften..

Tænd en masse stearinlys det er hyggeligt evt et glas vin eller andet til at "varme op" på  

Anmeld

16. september 2012

Sara.

Uha jeg er ikke så god til sådan noget mht. hvad man skal sige...

Men tænker om du behøver sige noget? Det kan jo også være stemningen der siger det?

Searinlys tændte, duften, og så kan du jo føre ham derhen hvor du vil :-) Evt. med bind for hans øjne...

Lyder i hvert fald spændende, håber i får en hyggelig aften

Anmeld

16. september 2012

Satans

Hvorfor sige noget ? ;P

Spring ham i armene, eller sæt labels med små noter på inden for døren så han ser det som noget af det første.. eller lav en sti med dem som tilsidst leder ham hen til hvor du end er

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Satans skriver:

Hvorfor sige noget ? ;P

Spring ham i armene, eller sæt labels med små noter på inden for døren så han ser det som noget af det første.. eller lav en sti med dem som tilsidst leder ham hen til hvor du end er

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Uha jeg er ikke så god til sådan noget mht. hvad man skal sige...

Men tænker om du behøver sige noget? Det kan jo også være stemningen der siger det?

Searinlys tændte, duften, og så kan du jo føre ham derhen hvor du vil :-) Evt. med bind for hans øjne...

Lyder i hvert fald spændende, håber i får en hyggelig aften

det der med stearinlys var en god ide

det må jeg lige gøre...

uhh jeg håber sådan min lille baby sover lige et par timer endnu....

jeg glæder mig men er sku også nervøs... det er lang tid siden vi har lavet noget andet end misionær...

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

ord er ikke altid det det kommer an på..  

men du kan fx sige beskidte ting om at du vil sutte hans pik, hvor og hvordan du vil have ham osv...

du kan os bare kysse ham frækt så snart han træder ind ad døren, og måske enda gå så vidt som at flå tøjet af ham så snart du ser ham og enten springe på ham eller sutte eller andet i den stil..

skal det være lidt mindre frækt så servere noget lækkert vin, hygge nusse og forføre ham på en mere rolig og romantisk måde

det er meget hvad man er til..

rollespil kan man jo os bruge..

held og lykke

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

Anonym skriver:

Her hjemme går den direkte i jernet hvis jeg har vist ham vej med stearin lys, eller andet ind til sengen. Hvor jeg så ligger en frækt tøj, vin på sengebordet og bind for øjnene. Så kan du have en massage olie klar og nogle fjer så du kan give ham ldit massage efter hans hårde dag. Eller os tager han måske initiativet og giver dig massagen

Håber du får en hed nat med en vild afslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.