ihh det er fantastisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Musse21

Ja vågner noglegange om natte og mærker hvordan kæreste har puttet sig helt op af mig og holder om maven Så fantastisk en følelse..

Men er jeg den eneste der glæder mig til uge 12 så maven rigtig gerne må stritte frem?
Har dog en mave der er meget oppustet om aften
4+4
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Stjerneskud

Du er bestemt ikke den eneste der glæder sig til uge 12. Det bliver 8 MEGET lange uger.

Anmeld

16. september 2012

Musse21

Stjerneskud skriver:

Du er bestemt ikke den eneste der glæder sig til uge 12. Det bliver 8 MEGET lange uger.

Tænkte nok jeg ikke kunne være den eneste her inde

Bliver så fantastisk..

Anmeld

17. september 2012

Jupiter

Du er sleeeet ikke alene!

Jeg glæder mig helt vildt! Min mave er oppustet ligesom din, og jeg kan godt se gravid ud allerede - så man må jo gerne lege foran spejlet derhjemme

Kæresten kom i morges og lagde mine vitaminpiller foran mig og sagde at nu kunne jeg godt huske at tage dem, så det bliver en super-baby  Han har endnu ikke rigtig sagt at han er glad og spændt, så det her var hans måde at snige det ind på

Anmeld

17. september 2012

Musse21

Jupiter skriver:

Du er sleeeet ikke alene!

Jeg glæder mig helt vildt! Min mave er oppustet ligesom din, og jeg kan godt se gravid ud allerede - så man må jo gerne lege foran spejlet derhjemme

Kæresten kom i morges og lagde mine vitaminpiller foran mig og sagde at nu kunne jeg godt huske at tage dem, så det bliver en super-baby  Han har endnu ikke rigtig sagt at han er glad og spændt, så det her var hans måde at snige det ind på

har heller aldrig spist så mange vitaminer og diverse piller som nu. Men selvfølgelig også fordi det er genne ivf

Manden min har vist lidt svært ved at forholde sig til det i nu

Anmeld

17. september 2012

nørgaard

Hold da op en mave... Du kan da snart ikke skjule at du er gravid!!!!

Anmeld

17. september 2012

Musse21

nørgaard skriver:

Hold da op en mave... Du kan da snart ikke skjule at du er gravid!!!!

nej det kan jeg nemlig ikke selvom jeg gerne ville lidt i nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.