Barnevogne: Brio sport sort/grå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.946 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anitta J

Hej. jeg har denne brio sport barnevogn til salg. jeg har selv købt den brugt, men graviditeten gik ikke, og det er sq for svært at blive ved med at se på den.
mener vognen er fra 08, den er brugt til et barn i en kort periode, har altid stået inde. liggemålet er 95 cm. Der er udluftning i kaleche med myggenet, myggenettet er revnet lidt, men det er ikke værer end at man lige kan lappe det sammen med et par knuder sytråd, uden at det ville kunne ses, Dette gør jeg gerne hvis det ønskes. der medføler lift, brioregnslag og brio pusletaske. der er lidt rust på fælget, og på den stang ved varerkurven, men det er absolut minimalt. vognen står flot og velholdt, og hænger ikke. Der er helse madresser i både lift og vogn af mærket aerosleep

jeg har også et lille aktivitets tæppe fra fisherprice med lyd, og bamserne bevæger sig.

så er der en babydune i dun samt en babypude.

indsats til badekar, samt hovedhalefad.

alt sammen er pænt og velholdt.
tingene befinder sig på i gislev på fyn.

kom gerne med et realistisk bud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Anitta J

hov kan se jeg har glemt at lægge billederne ind af rusten. hvis i vil se dem, kan jeg sende dem over sms

Anmeld

23. september 2012

Mutti2B

camian skriver:

Hej. jeg har denne brio sport barnevogn til salg. jeg har selv købt den brugt, men graviditeten gik ikke, og det er sq for svært at blive ved med at se på den.
mener vognen er fra 08, den er brugt til et barn i en kort periode, har altid stået inde. liggemålet er 95 cm. Der er udluftning i kaleche med myggenet, myggenettet er revnet lidt, men det er ikke værer end at man lige kan lappe det sammen med et par knuder sytråd, uden at det ville kunne ses, Dette gør jeg gerne hvis det ønskes. der medføler lift, brioregnslag og brio pusletaske. der er lidt rust på fælget, og på den stang ved varerkurven, men det er absolut minimalt. vognen står flot og velholdt, og hænger ikke. Der er helse madresser i både lift og vogn af mærket aerosleep

jeg har også et lille aktivitets tæppe fra fisherprice med lyd, og bamserne bevæger sig.

så er der en babydune i dun samt en babypude.

indsats til badekar, samt hovedhalefad.

alt sammen er pænt og velholdt.
tingene befinder sig på i gislev på fyn.

kom gerne med et realistisk bud.

Hvad havde du selv tænkt dig af pris?

Anmeld

23. september 2012

Anitta J

Mutti2B skriver:

Hvad havde du selv tænkt dig af pris?

havde tænkt omkring de 2500,- for vognen incl lift pusletaske, regnslag og insektnet
eller må du komme med et bud du synes er fair

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.