Ej hvad har i på? (sko)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Jeg synes det for koldt til ballarina snart som jeg ellers går meget i..
Men jeg hader hoppe i kondisko.. synes jeg føler mig så lidt feminin fordi de så hurtig bliver grimme og udjokkede  
Hvad har i på nu det ikke er vinter, men stadig kølig??

Jeg har mine fila kondisko på - ikke en feminim dame her  Jeg ville også hoppe i mine vinterstøvler, men hvad så når det bliver alt for koldt  Jeg kan altid hoppe i mine Dr. Martens 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

twinny

Mine kondi sko (reebok). Jeg bruger kondisko året rundt næsten. Jeg kan bare ikke andet. Om sommer hopper jeg dog i klipklapper. Og vinter har jeg fundet pumakondi sko med foer.

Men hvad med par kawasaki? (staves?) Det er ikke rigtig kondi sko. Sådan feminin kondi sko.

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

-Sigrid- skriver:

Jeg vile sgi fryse mine tæer

også mig jeg er bare så dårlig til vintersko, føler mig så klodset i dem - så jeg vælger ofte bare at fryse om tæerene.

Anmeld

17. september 2012

Lunae

Den lykkelige skriver:

Men jeg hader hoppe i kondisko.. synes jeg føler mig så lidt feminin fordi de så hurtig bliver grimme og udjokkede  

Jeg elsker mine new balance og har dem stort set på hver dag! Ellers har jeg Nike free, som nok er lidt mere kondisko agtige! Ellers hopper jeg i et par af mine ankelstøvler

Anmeld

17. september 2012

Kay

jeg har klipklapper på... det har jeg nok længe endnu

Anmeld

17. september 2012

Kakao

Jeg havde samme problem indtil i sidste uge.. For koldt til sandaler.. og virkeligt irriterende i regn, men alt for varmt til vinterstøvler. Jeg er heller ikke til kondisko, så jeg fandt nogle som minder om disse. 

http://www.miinto.dk/p-109026-nubuck

Ellers så prøv at google damestøvler eller korte støvler, i google image, så kan du få lidt inspiration.

Held og lykke med at finde de rigtige

Anmeld

17. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Pt går jeg i klipklappere

Anmeld

17. september 2012

M (:

Jeg går i ballarinaer endnu, dog gerne med tynde strømper eller strømpebukser i.. Ellers falder valget på all stars, som jeg helst går med hele vinteren medmindre det er sjappet i vejret..

Anmeld

17. september 2012

Dinna88

Som vejret er lige nu går jeg i Converse All Stars - den gamle model + en enkelt model man ikke kan få i Danmark. Derudover har jeg diverse "finere" sko og støvler. Det er lige præcis vejret udenfor til korte støvler. Jeg har lige invisteret i et par korte støvler, der har en blød hæl, så man kan slet ikke mærke at man går på hæle.

Deichmann har utroligt mange (billige) korte støvler der er perfekte at bruge indtil frosten og sneen kommer  

Deichman har så mange lækre, som f.eks. disse  http://www.deichmann.com/DK/da/shop/home-damer/home-damer-sko/00013001105904/St%C3%B8vle%20Med%20Sn%C3%B8re.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-damer/home-damer-sko/home-damer-sko-kortestvler

Anmeld

17. september 2012

Pigent

Den lykkelige skriver:

Jeg går i min Nike sneakers.

Hvad med Nike Free eller en anden sko fra Nike? 

Du kan købe Nike Free billigt på zalando.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.