Hobby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Fiona78

Ja som overskriften siger hvad nørkler i med når der er tid til det?

Her hos os er der kun tid (og råd ) til en hobby og det er mandens dragrace på motorcykel...Der er løb næsten hver weekend og det koster en bondegård at holde sim motorcykel i topform til disse løb hvis man vil blande sig i toppen

Nu er jeg heldigvis selv ret glad for sporten så der går bestemt ikke noget fra mig at der ikke er tid og råd til min hobby (heste) og på det første billede kan i se min belønning for mit slid og for at støtte ham i hans hobby, det største smil og en meget glad kæreste
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Fiona78

Hov en smutter

Anmeld

21. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi har ikke rigtig hobbyer nogen af os, men jeg går meget op i musik, tager gerne ud til koncerter osv. så ofte som muligt. Og Niklas tager da gerne med hvis han har tid/lyst

Anmeld

21. maj 2009

Honningblomst

Havde jeg mere tid og mange flere penge, så havde jeg nok en hobby...men ellers så bruger jeg bare min tid på at være sammen med veninder og dyrke al den motion der er mulighed for...men en decideret hobby, det har jeg nok ikke haft siiden jeg var barn og samlede på stort set alt-griner
Knus Eva..

Anmeld

21. maj 2009

Fiona78

Havde jeg mere tid og mange flere penge, så havde jeg nok en hobby...men ellers så bruger jeg bare min tid på at være sammen med veninder og dyrke al den motion der er mulighed for...men en decideret hobby, det har jeg nok ikke haft siiden jeg var barn og samlede på stort set alt-griner
Knus Eva..

Lyder lidt som mig som barn det med at samle på alt
Min mor holdt desiderede muge ud dage hvor jeg skulle smide en masse ud da det ellers ville ende med jeg ikke kunne komme ind på mit værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.