Min dejlige mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. september 2012

bette bebs

Ihh, hvor jeg elsker min dejlige mand. Han er simpelhent så nysgeriig og spørgende til mig og den lille bebs. Jeg havde aldrig troet han ville være SÅ intersseret. Det er så fedt. Han aer mig på maven hver morgen

Vi havde forøvrigt gæster i går, og de skal jo ikke vide at jeg er gravid endnu, hvis nu...! Så for at snyde dem, så havde vi fyldt øldåser med vand, som jeg så drak, ha ha. Jeg skulle hele tiden være meget obs på, at en af de andre ikke kom til at tage min "øl" ved en fejl.
I sin brandert sad min søde svigerinder og spurgte om vi også vil se dem så tit som vi gør nu, hvis nu de fik en lille bebs om et år. Ha ha hun skulle bare vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Stjerneskud

Jeg var i byen i går, og var næsten nødsaget til at fortælle det. Vi skulle jo ud og drikke og feste og hygge os. Da vi skal til at bestille drikkevarer på restauranten ville de andre dele en rødvin, jeg bestilte selvfølgelig en cola. Det kan jo undskyldes med at man er i bil, men jeg blev nødt til at fortælle det alligevel. Heldigvis er de alle sammen mødre og kender til usikkerheden så de kunne jo godt forstå at jeg gerne vil have det skal være en hemmelighed.

Vi hygger os også godt med det herhjemme, vi snakker stort set ikke om andet...når vi altså er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.