Hvor tidligt sover jeres på 3 mdr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2012

HeidiW86

Hej piger..
Emily er det sidste lange stykke tid kommet i seng mellem 19-20 fået en nat flaske og sovet til 6-7 !! intet brok herfra.
Men nu her for 50 min siden blev hun mega træt i tænkte egentlig ikke videre over det men lagde hende i seng kl 18 og gav hende en flaske og 2 sek efter sover hun.
Er det for tidligt at sige godnat i hvad havde i gjort??
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

HeidiW86

Ingen??

Anmeld

16. september 2012

Faith

Uha det kan være alt mellem kl 18.30 og 22.30. Han har ikke rigtig nogen rytme endnu.

Jeg er ikke fan af at vække så små børn, så tror jeg ville lade hende sove. Men i risikerer jo nok at hun så vågner kl 23 og er klar på ballade

Anmeld

16. september 2012

HeidiW86

Faith skriver:

Uha det kan være alt mellem kl 18.30 og 22.30. Han har ikke rigtig nogen rytme endnu.

Jeg er ikke fan af at vække så små børn, så tror jeg ville lade hende sove. Men i risikerer jo nok at hun så vågner kl 23 og er klar på ballade

Haha ja det gør vi nok! Men det jo derfor jeg er op barsel, så jeg kan være klar til ballade hvis hun er det!
Tak for svar jeg lader hende sove!

Anmeld

16. september 2012

Vivian87

Nu er Aviaja jo godt nok snart 9 måneder, men fra hun var 2,5-3 måneder har hun sagt godnat mellem 18-19, og sovet til næste morgen (med "madpauser" selvfølgelig) her har vi aldrig lidt under at hun vågnede ved midnat og ikke ville sove mere, og gør der stadig ikke

Anmeld

19. september 2012

Lene32

Amanda er 4 mdr og siden hun var 2 mdr har hendes sengetid heddet 18.30/19 hvor hun har fået natflasken og så faldet i søvn.Hun sover til mellem 6 og 7 næste morgen,uden mad.

Anmeld

20. september 2012

raca

mine børn var meget forskelige..

den ene sov kl ca 1930-2030.. dog har jeg fremtil de var ca 3 mdr marton ammet om aftenen..

den anden sov kl 23.. det var så tilgængæl sikkert hver aften.. barnet var superfrisk mellem 20 og 23 ca de 3 mest vågne timer på døgnet

Anmeld

20. september 2012

Lauras mor

HeidiW86 skriver:

Hej piger..
Emily er det sidste lange stykke tid kommet i seng mellem 19-20 fået en nat flaske og sovet til 6-7 !! intet brok herfra.
Men nu her for 50 min siden blev hun mega træt i tænkte egentlig ikke videre over det men lagde hende i seng kl 18 og gav hende en flaske og 2 sek efter sover hun.
Er det for tidligt at sige godnat i hvad havde i gjort??
På forhånd tak

Herhjemme bliver Laura lagt ind i vuggen mellem 21 og 22 men hun tager ofte et powernap ved 19-20 tiden
Hun har, de sidste 14 dage, sovet 9-12 timer om natten. Hun får mad ,inden hun blir lagt ind, og når hun så vågner igen om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.