Selepude eller selepude med ryglæn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad vil i vælge

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.393 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg kunne godt tænke mig og vide om i ville vælge selepude eller selepude med ryglæn. Jeg kommer ikke til at køre ret tit med børn og det vil ofte blive små tur. Det er fordi jeg er barnepige. Børnene er 5 og 6.

Og hvilket mærke vil i vælge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig og vide om i ville vælge selepude eller selepude med ryglæn. Jeg kommer ikke til at køre ret tit med børn og det vil ofte blive små tur. Det er fordi jeg er barnepige. Børnene er 5 og 6.

Og hvilket mærke vil i vælge? 

Jeg ville aldrig sætte 5-6 årige på alm selepude. Så kan de ligeså godt sidde på en telefonbog

Så ryg på har jeg naturligvis stemt.

Sikkerhed frem for alt (ville iøvrigt aldrig lade nogen køre med min datter på en selepude)

Anmeld

16. september 2012

charlottekri

jeg ville bare vælge en selepude, da det er ganske fint i den alder. min datter er 4 og hun bruger kun selepude, da ryglænet blev for lille til at hun kunne sidde ordentligt i den. ved at de i min datters brnehave også blot bruger selepuder, og det ville de vel ikke gøre hvis det ikke var sikkert nok, tænker jeg...

men tænker at du måske skal tage den op med de forældre, hvis børn du passer, for så er der ikke noget at tage fejl af

Anmeld

16. september 2012

musse1

jeg har valgt selepude med ryg, men det bruger vi også til vores egne børn, vi har rømer kid plus og der sidder de alser rigtig godt i, vi har så valgt, når nogle passer vores børn, så for de autostolene over, da vi godt vil ha de sidder sikkert. 

Anmeld

16. september 2012

Valle81

Her bruges kun sele puder. Det har de gjort siden de har været 4-5 år.

Anmeld

16. september 2012

-Sigrid-

charlottekri skriver:

jeg ville bare vælge en selepude, da det er ganske fint i den alder. min datter er 4 og hun bruger kun selepude, da ryglænet blev for lille til at hun kunne sidde ordentligt i den. ved at de i min datters brnehave også blot bruger selepuder, og det ville de vel ikke gøre hvis det ikke var sikkert nok, tænker jeg...

men tænker at du måske skal tage den op med de forældre, hvis børn du passer, for så er der ikke noget at tage fejl af

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Jeg er selv mest til selepude med ryglæn, men ved at de i forældrenes biler sidder på selepuder, men jeg går meget op i sikkerhed og vil have det så dårlig hvis der skulle ske noget. 
Jeg synes ikke selepuder virker ret sikre i forhold til selepuder med ryglæn.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.