Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ciss skriver: Smeeelt........ Hvor er han bare en utrolig sød og dejlig dreng at gøre sådan noget for sin mor!
Smeeelt........
Hvor er han bare en utrolig sød og dejlig dreng at gøre sådan noget for sin mor!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Godt nok kan min søn ikke sige noget endnu, jo bare iikke noget man kan forstå Stadig kan han gøre en masse sjove og søde ting.Jeg ligger i min seng og ømmer mig efter min operation i nat, ja så kommer søde Elias ind giver mig ABE (hans bedste ven og sove bamse) og putter hans sut i munden på migEr han ikke bare sød ? ? ? ? ?
Godt nok kan min søn ikke sige noget endnu, jo bare iikke noget man kan forstå Stadig kan han gøre en masse sjove og søde ting.Jeg ligger i min seng og ømmer mig efter min operation i nat, ja så kommer søde Elias ind giver mig ABE (hans bedste ven og sove bamse) og putter hans sut i munden på migEr han ikke bare sød ? ? ? ? ?
Årh smelte smelte!
La´chrissen skriver: Hold op en skøn lille fyr du har dig
Hold op en skøn lille fyr du har dig
Nåååååårh, hvor sødt
HeidiØ skriver: Årh smelte smelte!
Dot D skriver: HHaNåååååårh, hvor sødt
HHaNåååååårh, hvor sødt
Nååårrrrhhh, hvor er han sød, sikke en kærlig lille dreng
Nessie skriver: Nååårrrrhhh, hvor er han sød, sikke en kærlig lille dreng
Hahaha hvor genialt det var dog det kæreste jeg længe har hørt kan lige se det for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128