Gaver - jævnbyrdighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man forvente en gave? (læs indlægget)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.037 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Sweet1978

Nu har jeg inviteret de samme mennesker til Danielles fødselsdag, som til Nadias. Men mine svigerforældre har meldt ud at det ikke er sikkeret at de kan komme, pga. andre familiefester. Har sagt at så må de komme til kaffe en anden dag.
Nå men spørgsmålet: uanset om de kommer eller ej - kan jeg så tillade mig at forvente at de giver en gave? Synes jo ikke det ville være retfærdigt at der blev gjort forskel på børnene. De kan jo ikke gøre for hvis de ikke kommer.

Nu er mine svigere så søde, så tror de giver en gave, men tænker bare tanken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Selvfølgelig skal bedsteforældre give en gave til deres barnebarn selvom de ikke lige kunne komme til fødselsdagsfesten! Ingen tvivl om det   Og de fleste bedsteforældre ville slet ikke kunne lade være

Anmeld

21. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Selvfølgelig skal bedsteforældre give en gave til deres barnebarn selvom de ikke lige kunne komme til fødselsdagsfesten! Ingen tvivl om det   Og de fleste bedsteforældre ville slet ikke kunne lade være

Enig!
Også selvom det er "sted"bedsteforældre!!

Anmeld

21. maj 2009

Louise mortil4

jeg sys ikke man kan tillade sig at forvente en gave af nogen, heller ikke bedsteforældre, at hun så nok får en gave alligevel, det er så noget andet, men forvente det kan man ikke.

Anmeld

21. maj 2009

Honningblomst

Jeg synes aldrig man kan tillade sig at FORVENTE en gave...men i min verden, så giver og får man da en gave når man er inviteret og bedsteforældre giver da lige meget hvad.
Men nu kender jeg jo ikke sin familie eller dine svigerforældre, så du ved nok bedst hvad der kan ventes eller ikke ventes..
Knus Eva..

Anmeld

21. maj 2009

frk Jensen

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke forventer noget af nogen..
Min dreng´s farmor og faster har hverken givet ham julegave eller dåbsgave. Jeg ved med min selv at forholder til den side af hans familie vil lige så stille ebbe ud, så jeg forventer intet af dem..
Heldigvis har min søn de dejligste bedsteforældre på min side, så han kommer absolut ikke til at mangle noget.

Anmeld

21. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg synes ikke kan man forvente en gave. Altså man kan håbe på en gave, og så blive glad hvis man får en. Jeg synes faktisk ikke man kan tillade sig at forvente at få en gave.

Anmeld

21. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mikkelmusen skriver:

Jeg synes ikke kan man forvente en gave. Altså man kan håbe på en gave, og så blive glad hvis man får en. Jeg synes faktisk ikke man kan tillade sig at forvente at få en gave.

Helt enig!!

Anmeld

23. maj 2009

Balderson

Man kan ikke forvente en gave..

Og jeg ville sagtens kunne forstå, hvis mine forældre ventede med at give en gave til de selv kom til kaffe og ikke på min søn fødselsdag..

Mange bedsteforældre vil jo gerne se glæden ved at give gaven...

Anmeld

23. maj 2009

Becks

Balderson skriver:

Man kan ikke forvente en gave..

Og jeg ville sagtens kunne forstå, hvis mine forældre ventede med at give en gave til de selv kom til kaffe og ikke på min søn fødselsdag..

Mange bedsteforældre vil jo gerne se glæden ved at give gaven...

Enig...

Man skal ikke forvente, at få gaver, for man bliver nemt skuffet hvis man så ikke får nogen... Så nej, sweet1978, sys ikke I kan forvente at få en gave til jeres datter...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.