Hvor bliver i af? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. september 2012

abe123

Jeg syntes der er helt utrolig stille i denne april gruppe. Lidt en skam, syntes jeg. 

Hvordan går det med jer allesammen??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

FF

Heeej

Synes også, her er meget stille  i gruppen 

Det går meget godt her, er i uge 9+6  

Anmeld

16. september 2012

M (:

abe123 skriver:

Jeg syntes der er helt utrolig stille i denne april gruppe. Lidt en skam, syntes jeg. 

Jeg vil klart være mere aktiv nu, hvor jeg i dag vælger at springe ud, og glemme alt om anonymitet!

Anmeld

16. september 2012

abe123

igen er der 28 visinger på denne tråd og 2 svar, det er altså ikke tid til vinterhi endnu 

dejligt at høre det går jer godt. Her er jeg selv i 10. uge og er ved at blive en smule tyk, det er bare skønt!!! 

Anmeld

16. september 2012

FF

jaa der var ikke mange , men tror det skal nokk bliver flere aktive her i april  gruppen

M (  :   Tillykke med gravidteten

abe123 , Nåhh ,hvor du har en smuk baby mave  

Anmeld

17. september 2012

abe123

Mange tak! jeg er også allerede røget i ventebukser 

Anmeld

19. september 2012

M (:

Fwf skriver:

jaa der var ikke mange , men tror det skal nokk bliver flere aktive her i april  gruppen

M (  :   Tillykke med gravidteten

abe123 , Nåhh ,hvor du har en smuk baby mave  

Tusind tak! Det er meget spændende (og lidt underligt ) endelig at være "ude af skabet"..

Anmeld

20. september 2012

katti24

jeg er ikke så aktiv herinde, da jeg bruger mest til i en terminsgruppe jeg er medlem af på facebook, men vil da prøve at huske at kommer herind lidt mere 

jeg er i dag 9+1 og har på det sidste døjet med ligamentsmerter øv, og kvalme og træthed som jeg har haft i 1 mdr nu... men ellers går det stille og roligt fremad

Anmeld

20. september 2012

Karina84

Er lige her, og kigger ind hver dag, er dog ikke så go til at få skrevet 

Har ikke det vilde af overskud  er møg træt hele tiden, og med en krudtugle på 1½ og et arbejde der skal passes, så bliver der ikke skrevet så meget.

Er på vej inde i uge 11+, og har endelig fået en tid til NF, glæder mig!! 

Anmeld

22. september 2012

th

abe123 skriver:

hej...

jeg glemmer tit at komme herind.

vi har en på 15 måned og så har jeg termin 27 april, men bliver nok rykket frem.

JEg har ikke så meget overskud, da jeg har det rigtig dårligt og kæmper hverdag for ikke at kaste op og holde ud på arbejdet.

jeg skal nok prøve at komme herind noget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.