Kraftige plukveer, er der noget igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.861 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. september 2012

MMOGM

Hej alle i skønne kvinder 

Det er sådan at jeg nu de sidste 2 dage har haft rigtig kraftige plukveer om aftenen, men de er gået i sig selv igen.

Igår måtte jeg koncentrere mig om at trække vejret.

Jeg er førstegangs gravid, så aner ikke hvordan en rigtig ve føltes, men mange siger at man ikke er i tvivl, så tror ikke der er veer, og de har heller ikke siddet i lenden.

Men er der nogen af jer der har prøvet dette, hvor fødslen så er gået igang efter et par dage, eller hvordan? 

Er i uge 39+5 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

MorDk

jeg fødte min søn 39+5 (som du er idag) Jeg havde i 14 dage op til mange plukveer og kraftige menses lign. smerter. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan det hele forløber/føles. MEN jeg tør næsten godt sige til dig at du IKKE er i tvivl når det er rigtige veer der melder sig!

Jeg er selv idag 40+3 og venter bare på der sker noget!

Sender dig en masse VE-støøøv ♥

Anmeld

16. september 2012

MMOGM

MorDk skriver:

jeg fødte min søn 39+5 (som du er idag) Jeg havde i 14 dage op til mange plukveer og kraftige menses lign. smerter. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan det hele forløber/føles. MEN jeg tør næsten godt sige til dig at du IKKE er i tvivl når det er rigtige veer der melder sig!

Jeg er selv idag 40+3 og venter bare på der sker noget!

Sender dig en masse VE-støøøv ♥

Håber ikke der går 14 dage hehe 

Åhh håber bare så meget at der er noget igang, og at jeg ikke skal gå mange dage over tid 

Mange tak, sender dig en masse vestøv tilbage 

Anmeld

16. september 2012

MMOGM

Ikke andre? 

Anmeld

16. september 2012

Deaktiveret profil

Mikkala91 skriver:

Hej alle i skønne kvinder 

Det er sådan at jeg nu de sidste 2 dage har haft rigtig kraftige plukveer om aftenen, men de er gået i sig selv igen.

Igår måtte jeg koncentrere mig om at trække vejret.

Jeg er førstegangs gravid, så aner ikke hvordan en rigtig ve føltes, men mange siger at man ikke er i tvivl, så tror ikke der er veer, og de har heller ikke siddet i lenden.

Men er der nogen af jer der har prøvet dette, hvor fødslen så er gået igang efter et par dage, eller hvordan? 

Er i uge 39+5 idag.

Hej :-) 

Jeg er ikke sikker på at jeg kan svare på dit spørgsmål, men jeg er snart i uge 38, jeg har de sidste par dage haft en del mens smerter som har gået videre om i lænden, så jeg har været nødtil at tænke over min vejrtrækning også, men hvergang er det gået i sig selv efter et par timer, men det har gjort lidt ondt..  

Jeg håber ligesom dig at det er tegn på der snart sker noget hos os begge.... 

Anmeld

17. september 2012

MMOGM

Camillamuz skriver:

Hej :-) 

Jeg er ikke sikker på at jeg kan svare på dit spørgsmål, men jeg er snart i uge 38, jeg har de sidste par dage haft en del mens smerter som har gået videre om i lænden, så jeg har været nødtil at tænke over min vejrtrækning også, men hvergang er det gået i sig selv efter et par timer, men det har gjort lidt ondt..  

Jeg håber ligesom dig at det er tegn på der snart sker noget hos os begge.... 

Det håber jeg godt nok også  

Mange tak for svar

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Det er helt normalt at plukveerne kan blive kraftige og endda gå om i lænen hen imod slutningen af graviditeten.

Man kan sige at det er kroppen, der forbereder sig og øver sig. Ja man kan endda opleve præ-veer, som alligevel ikke rigtigt bliver til noget, hvor man ellers var sikker på, at NU må der da ske noget, men så er det bare fis i en hornlygte.

Men et lille tip, så hjælper det rigtigt meget at skifte stilling, hvis man synes plukveerne bliver for slemme, og det er helt typisk at de går i sig selv igen, når man kommer ned og ligge  

Så...I må nok væbne jer med tålmodighed lidt endnu

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. september 2012

MMOGM

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt at plukveerne kan blive kraftige og endda gå om i lænen hen imod slutningen af graviditeten.

Man kan sige at det er kroppen, der forbereder sig og øver sig. Ja man kan endda opleve præ-veer, som alligevel ikke rigtigt bliver til noget, hvor man ellers var sikker på, at NU må der da ske noget, men så er det bare fis i en hornlygte.

Men et lille tip, så hjælper det rigtigt meget at skifte stilling, hvis man synes plukveerne bliver for slemme, og det er helt typisk at de går i sig selv igen, når man kommer ned og ligge  

Så...I må nok væbne jer med tålmodighed lidt endnu

Kærligst
Sussie 

Mange tak for dit svar 

Tålmodighed har jeg ikke mere af hehe  Så håber ikke der går alt or længe igen hihi.

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Mikkala91 skriver:

Mange tak for dit svar 

Tålmodighed har jeg ikke mere af hehe  Så håber ikke der går alt or længe igen hihi.

Nej man bliver lidt træt af det hele hen mod slutningen LOL

Anmeld

17. september 2012

MMOGM

SussieThyssen skriver:

Nej man bliver lidt træt af det hele hen mod slutningen LOL

Ja hehe   Det er forfædeligt at man bliver så utålmodig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.