Mit hjerte bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har før skrevet herinde angående min datters samvær med sin far, hvor han bedte om at få lov at se hende noget mere og jeg skrev at jeg var i tvivl om hvor meget jeg skulle give ham, netop fordi, at jeg var sikker på, at hun endda blev brændt af.

Den dag er kommet....

Heldigvis er vores lille pige "kun" 8 mdr gammel, og ved sansynligvis ikke om det har været meningen hendes far skulle komme og lege eller ej. Men gud hvor mit hjerte det bløder, på hendes vegne

Han skulle have været her klokken 14, og er endnu ikke dukket op. Hvad gør jeg lige? Skriver jeg ned, at han ikke har været her?

Vores aftale lyder fra statsamtet 2 gange i ugen, 1 i hverdag og 1 i weekend 2-3 timer af gangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

VIPpigen

Jeg syntes du skal notere det, når han ikke kommer, men også når han så kommer, hvordan hun er både under og efter sammenvær med hamed... 

Jeg ved ikke hvad man skal være obs på, men ved andre mødre herinde har været gennem møllen....

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg syntes du skal notere det, når han ikke kommer, men også når han så kommer, hvordan hun er både under og efter sammenvær med hamed... 

Jeg ved ikke hvad man skal være obs på, men ved andre mødre herinde har været gennem møllen....

Okay, tak for svar

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

Jeg er enig med VIPpigen.

Notér alt af den slags. Dato, tidspunkter osv. Også bare hvis han kommer ½ time for sent. Gem og tag screen shots af sms'er, hvor han bryder aftaler osv.

Det er altid godt at have den slags, hvis du en dag får brug for en trumf. Nederdrægtigt at være nødt til at tænke sådan, men det KAN være nyttigt at have.

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg er enig med VIPpigen.

Notér alt af den slags. Dato, tidspunkter osv. Også bare hvis han kommer ½ time for sent. Gem og tag screen shots af sms'er, hvor han bryder aftaler osv.

Det er altid godt at have den slags, hvis du en dag får brug for en trumf. Nederdrægtigt at være nødt til at tænke sådan, men det KAN være nyttigt at have.

Okay, tusind tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.