Han vil ikke sove om dagen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Levi&LilysMor

Hej alle mødre...

Min dreng er nu 11,5 måned og har siden han var lille haft faste putte tider, som er gået super godt, indtil igår, hvor han bare ikke ville sove ...

Han bliver puttet hver aften kl 19.00 og sover til kl 06.00 om morgenen, uden problemer. Men både igår og idag har vi haft problemer med at få ham lagt til at sove, han vågnede ca. 06.30 i morges, men han har slet ikke sovet siden da endnu... det er ikke fordi han ser træt ud, eller tørrer sig om øjnene eller pylrer... 

Han er begyndt at rejse sig ved ting, så indtryk er der nok af...

ved godt det er forskelligt med børn, men synes da han "burde" være træt ved middags tid i den alder ?

Håber på til hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Levi&LilysMor

31 kigger men ingen kan svare?  vidst ikke det rette sted at spørge...

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Børn er jo forskellige men i den alder sov Sebastian stadig 2 lure om dagen. Så jo skulle da mene at det er lidt for tidligt at droppe middagsluren.. Men mon ikke han nok skal sove i dp?

Anmeld

16. september 2012

Pige2009

Min datter har haft nogle gange, hvor hun ikke vil sove til middag, meendnu enkeltstående tilfælde Hvordan går det med ham? Ethan stadig ikke faldet i søvn?

Anmeld

16. september 2012

Levi&LilysMor

Baagøe skriver:

Min datter har haft nogle gange, hvor hun ikke vil sove til middag, meendnu enkeltstående tilfælde Hvordan går det med ham? Ethan stadig ikke faldet i søvn?

Jo han sov i 1,5 time, han er da meget frisk nu, men re nu lidt mere sikker på at det er alle de nye ting han lære, 

Anmeld

18. september 2012

Pige2009

LevisMor skriver:

Jo han sov i 1,5 time, han er da meget frisk nu, men re nu lidt mere sikker på at det er alle de nye ting han lære, 

Håber han snart får sovet mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.