Tvillingemave 12+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

christina92

Miss Church skriver:

Ja rigtig gerne 

Jeg synes bare næsten ikke jeg kan vente til vi skal til MD-scanning. Tror jeg vil prøve at overtale kæresten til en køns-scanning 

kan godt forstå dig  Vi ville helt sikkert også vide det, og synes det har været så skønt igennem graviditeten at vide at det er vores lille prinsesse der ligger derinde

Jaa ventetiden nu her er lang indtil MD, men igen, der sker også meget, maven begynder VIRKELIG at tage form, og du begynder sikkert at mærke små bobler og måske endda spark. Men kan GODT forstå hvis nysgerrigheden vinder og at i snupper en ekstra scanning, man kan jo slet ikke få nok af at se på de små kære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Pige2009

Miss Church skriver:

Lige et par mave-billeder fra mig 

Er i dag 12+6. 
Synes allerede at maven vokser godt 

Fin hule

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

christina92 skriver:

kan godt forstå dig  Vi ville helt sikkert også vide det, og synes det har været så skønt igennem graviditeten at vide at det er vores lille prinsesse der ligger derinde

Jaa ventetiden nu her er lang indtil MD, men igen, der sker også meget, maven begynder VIRKELIG at tage form, og du begynder sikkert at mærke små bobler og måske endda spark. Men kan GODT forstå hvis nysgerrigheden vinder og at i snupper en ekstra scanning, man kan jo slet ikke få nok af at se på de små kære

Ja jeg synes godt nok der er lang tid til 

Åh jeg glæder mig til jeg kan mærke dem 

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

Baagøe skriver:

Fin hule

Tak 

Anmeld

16. september 2012

twinny

sikke en fin tvillingemavse.

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

twinny skriver:

sikke en fin tvillingemavse.

Tak Hvor er du sød. Synes det er lidt vildt den allerede vokser. Hvad skal det ikke ende med  

Anmeld

16. september 2012

christina92

Miss Church skriver:

Ja jeg synes godt nok der er lang tid til 

Åh jeg glæder mig til jeg kan mærke dem 

Det bliver da også hel vild sjovt at kunne mærke to! kan slet ikke forestille mig så meget liv i maven

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Det bliver da også hel vild sjovt at kunne mærke to! kan slet ikke forestille mig så meget liv i maven

Jeg er også meget spændt på det. Men har jo ikke noget at sammenligne med  

Anmeld

16. september 2012

christina92

Miss Church skriver:

Jeg er også meget spændt på det. Men har jo ikke noget at sammenligne med  

Nej det er rigtigt nok  Bliver så spændende!! Har i tvillinger i familien eller hvordan?

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Nej det er rigtigt nok  Bliver så spændende!! Har i tvillinger i familien eller hvordan?

Ja meget meget langt ude  Min fars kusiner eller noget i den dur. Så ingen i vores nærmeste familie. Troede at chancen for tvillinger var = 0. Men sådan var det altså ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.