Jeg er blevet doven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Ina33

Jeg har aldrig været overvægtig, men har alligvel altid tænkt over min vægt, og hvordan jeg ser ud.

Jeg havde en periode hvor jeg trænede rigtig meget, men det stoppede jeg med for ca. ½ år siden, da jeg desværre døjede med ildebefindende og svimmmelhed. Jeg har i dag målt og vejet mig, og jeg er såmænd blevet 2 kg. tungere, og 20 cm (!!!!!!!!) større - puha det er noget af en kamel at sluge.....

Der er flere omstændigheder i mit liv lige nu der gør at jeg desværre ikke har motivationen til at komme igang med træningen, hvilket er super ærgerligt, for jeg elsker faktisk motion, og den jeg er når jeg dyrker motion....

Mit BMI siger 22, hvilket jo stadig er indenfor normal området, så måske skal jeg bare lære at leve med mig selv som jeg er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

B&J

du er jo slet ikke overvægtig på nogle måder, og når tingene ikke lige er som de skal være syntes jeg du skal tage det med et smil på læben og sige du har bare fået 2kg for meget på....  2kg skader ingen

Anmeld

16. september 2012

Ina33

B&J skriver:

du er jo slet ikke overvægtig på nogle måder, og når tingene ikke lige er som de skal være syntes jeg du skal tage det med et smil på læben og sige du har bare fået 2kg for meget på....  2kg skader ingen

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.