Freyja i maven, 41+6 (lige inden fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. september 2012

FogL

Sådan her så jeg ud, sådan ca 6 timer inden hun lå på mig. Åh det er underligt, at det allerede er 7 måneder siden snart! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

B&J

sikke en flot mave du havde.. og ja tiden flyver afsted pyhhhh jeg kan slet ikke følge med

Anmeld

16. september 2012

FogL

B&J skriver:

sikke en flot mave du havde.. og ja tiden flyver afsted pyhhhh jeg kan slet ikke følge med

Meget tung  
Ja, det er helt vildt. Om 5 måneder er hun et år - det fatter jeg altså ikke helt!  

Anmeld

16. september 2012

B&J

ciepige skriver:

Meget tung  
Ja, det er helt vildt. Om 5 måneder er hun et år - det fatter jeg altså ikke helt!  

hihihihi nej tiden flyver afsted syntes ikke altid det er så sjovt når tiden flyver så hurtig de bliver alt for hurtig store

Anmeld

16. september 2012

Eliza

ciepige skriver:

Meget tung  

Shh.  Lad os stoppe tiden!! Det går for stærkt!! Malthe er 7 mdr på mandag pg kravler rundt i hele huset.  Hvor blev baby af!?

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Jeg elsker de der "lige-før-fødsel" billeder.

Hvor er det et dejligt billede.

Og ja..det går bare alt for hurtigt.
Om nogle år, når du ser tilbage, så vil du stadig synes at det kun er 2 min siden.
Min den ældste bliver 31 om ikke så længe, og jeg har det stadig som om det var i går, jeg fik hende

Kærligst
Sussie 

Anmeld

16. september 2012

FogL

SussieThyssen skriver:

Jeg elsker de der "lige-før-fødsel" billeder.

Hvor er det et dejligt billede.

Og ja..det går bare alt for hurtigt.
Om nogle år, når du ser tilbage, så vil du stadig synes at det kun er 2 min siden.
Min den ældste bliver 31 om ikke så længe, og jeg har det stadig som om det var i går, jeg fik hende

Kærligst
Sussie 

Hihi! Ja det er altså underligt.  

Anmeld

16. september 2012

FogL

Eliza skriver:

Shh.  Lad os stoppe tiden!! Det går for stærkt!! Malthe er 7 mdr på mandag pg kravler rundt i hele huset.  Hvor blev baby af!?

Freyja kravler ingen vejne endnu - men hun tumler da lidt rundt  
Ja, lad os stoppe tiden - og nyde vores babyer. Nu har jeg lige været på barselsbesøg hos min veninde som fødte for en uge siden - en uge før tid. Han er bare bette! Årh..  

Anmeld

16. september 2012

Nessie

Hvor var du fin

Det er snart 3 år siden jeg gik rundt og ventede med spænding på at se indholdet af min kæmpemave. Det er SLET ikke til at forstå

Anmeld

17. september 2012

FogL

Nessie skriver:

Hvor var du fin

Det er snart 3 år siden jeg gik rundt og ventede med spænding på at se indholdet af min kæmpemave. Det er SLET ikke til at forstå

Åh... Jeg savner nu ikke utålmodigheden - men kan sagtens savne maven ind imellem! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.