Indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Muhmi

Puha det lyder ikke sjovt! Håber da det hele går som det skal og at det "bare" er mavekneb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt forstå.. Det er da mega træls at bruge sin weekend på at være syg og dårlig og så ikke være sammen med dem.. så håber du snart er frisk og klar til kamp igen..

Ja nu har vi været syge hjemme hos os længe nok nu..

Har virkelig ondt igen nu har ellers fået smertestillende.

Anmeld

15. september 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Puha det lyder ikke sjovt! Håber da det hele går som det skal og at det "bare" er mavekneb

Ja det var ville være skønt... Jeg er ked af jeg igen ikke kom forbi med de gummistøvler.. :-(

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Ja nu har vi været syge hjemme hos os længe nok nu..

Har virkelig ondt igen nu har ellers fået smertestillende.

Husk at give en sygeplejeske besked.. Hvis det er blindtarmen skal de vide mest muligt, hurtigst muligt..

Anmeld

15. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

D

Husk at give en sygeplejeske besked.. Hvis det er blindtarmen skal de vide mest muligt, hurtigst muligt..

Det skal jeg nok.. :-)

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Ja det var ville være skønt... Jeg er ked af jeg igen ikke kom forbi med de gummistøvler.. :-(

Det skal du ikke tænke på, bare fokusér på at blive rask

Anmeld

15. september 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Det skal du ikke tænke på, bare fokusér på at blive rask

Jeg skal ha en kikkert undersøgelse her i nat. De er ret sikker på det er blindtarms betændelse.. Men så fjerne de den jo med det samme.

Anmeld

16. september 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ja så blev jeg indlagt. Lægen har lige været her hurtig inden hun skulle op og opererer. Og så kommer hun igen om en lille time, hun troede også det var blindtarms betændelse..

Så nu ligger jeg her og keder mig..

UNDERHOLD MIG!!:-):-)

Ih altså søde! Men godt du er i gode hænder omend du keder dig. Mon ikke du døser hen inden længe. Håber alt går vel uanset hvad det skyldtes 

Anmeld

16. september 2012

bonanza

Ved ikk om det er for sent. Vil bare lige give dig et godt råd. Hvis det er blindtarmsbetændelse så sig til dem at de ikk må ligge dit dræn op af en nerve væg det gør bare så ondt taler af erfaring. Held og lykke

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.