hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Anonym trådstarter

hvornår er der for tidligt og fire og der en billige måde og gøre det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

TeamRocket

Hvornår det er for tidligt at fri? Well, jeg mener jo bare man skal fri når man absolut ikke kan lade være. (og i min verden er det ok at det så først er efter 5 - 10 år alt afhængig af hvor gamle man er) Så man kender sig selv, hinanden og livet godt.
Men øh- en billig måde at fri- så ville jeg nok sige nej tak til det frieri! Et romantisk frieri behøver ikke koste alverden, men jeg synes ikke man skal få det til at handle om penge. Det skal være perfekt jo, det er trods alt noget man kun oplever en gang i sit liv (om alt går vel, )

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

har du retig i men er det ikke lidt tidligt efter 4 månder og hvordan vi du gøre det romatisk men billigt. har bare ikke råd til en rige men tænk ikke på andet end jeg vil vis jeg elsker ham ved og frie til ham

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

har du retig i men er det ikke lidt tidligt efter 4 månder og hvordan vi du gøre det romatisk men billigt. har bare ikke råd til en rige men tænk ikke på andet end jeg vil vis jeg elsker ham ved og frie til ham

Har du fortalt ham du elsker ham? Du behøver jo ikke fri for at vise at du elsker ham! 

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

jep men fik en anden ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.