Hvilket navn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal han hedde ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.202 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Anonym trådstarter

Vi kan slet ikke blive enige så vil gerne lige have jeres mening, begge forældre har danske navne .. Vi har en lille pige ved navn Emma . Er anonym fordi det er lidt tys tys endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

TeamRocket

Jeg kan kun lide Charlie på den liste(og har det på vores egen liste). Men det passer slet ikke til Emma- som jo er ret normalt, Noah og Emma derimod spiller godt. Men hvis i ikke går op i om de skal passe sammen så helt klart Charlie!

Anmeld

15. september 2012

SussieThyssen

Jeg blev lidt skitzo lige først, for jeg kan vældig godt lide de 3 første, men slet ikke de to sidste.
men så sad jeg og sagde navnene langsomt sammen med Emma, og fandt frem til at Oliver og Emma lyder kanon godt sammen.
Så det er det blevet...og det er jeg vist ikke den eneste der synes.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

15. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Emma og Oliver

Anmeld

15. september 2012

.....

Oliver

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Vi kan slet ikke blive enige så vil gerne lige have jeres mening, begge forældre har danske navne .. Vi har en lille pige ved navn Emma . Er anonym fordi det er lidt tys tys endnu  

Emma OG....  Oliver  Simpelthen den sødeste sammensætning! 

Anmeld

15. september 2012

chael

Oliver

Anmeld

15. september 2012

chael

MortilElias2010 skriver:

Emma OG....  Oliver  Simpelthen den sødeste sammensætning! 

Anmeld

15. september 2012

LucieDelPesto

synes Emma og Benjamin lyder nuttet. men sku også Emma og Carlos. Man kan hedde ALT idag så det er bare at lade være at føle sig begrænset jeg stemte dog på Benjamin, fordi jeg tror der er færre der hedder det lige nu end der hedder Noah og Oliver, men hvis I er ligeglade med det så fyr den af

Anmeld

15. september 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hat stemt Oliver Men Noah og Emma passer også godt sammen. 

Kender et søskende par der hedder Emma og Oliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.