Jeg har købt en dildo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.522 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Frisk

Jeg fik min dildo købt på nettet den anden dag.jeg har ikke haft legetøj før så det er nyt og spændende

Min mand er nogle gange væk i kortere perioder pga job så blev jeg fristet af og købe en dildo ,da min veninde og mig snakkede om det en aften.

Jeg må indrømme Gud hvor er den dejlig,nøj hvor en orgasme jeg fik her til morgen,. Den er dog noget større end kærestens xxx.
Men gjorde ikke ondt da jeg fik den op i mig .åhh hvor en skøn følelse og blive fyldt ud Hehe

Jeg tænker bare om kæresten vil føle jeg er slap for neden ,når han kommer hjem. Og vil jeg kunne vænne mig til hans lidt mindre størrelse...?

Jeg er bare lidt frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Du er en mand.... 

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

Frisk skriver:

Jeg fik min dildo købt på nettet den anden dag.jeg har ikke haft legetøj før så det er nyt og spændende

Min mand er nogle gange væk i kortere perioder pga job så blev jeg fristet af og købe en dildo ,da min veninde og mig snakkede om det en aften.

Jeg må indrømme Gud hvor er den dejlig,nøj hvor en orgasme jeg fik her til morgen,. Den er dog noget større end kærestens xxx.
Men gjorde ikke ondt da jeg fik den op i mig .åhh hvor en skøn følelse og blive fyldt ud Hehe

Jeg tænker bare om kæresten vil føle jeg er slap for neden ,når han kommer hjem. Og vil jeg kunne vænne mig til hans lidt mindre størrelse...?

Jeg er bare lidt frustreret

det er frisk´t gjordt at du ikke vælger at være anonym, stor respekt til det  

jeg tror personligt ikke det betyder så meget om dildoen er større end din mand..

min tanke er lidt at hvis du bruger dildoen sammen med maden, først får dildo og så ham så kan det være han kan mærke forskellen men ellers så tror jeg nok du skal nå at blive "normal'' igen inden han kommer hjem  

fyre kan jo heller ikke mærke hvis man har haft sex med 2 forskellige fyre på en dag når de stikkker den ind

men du skal tænke over om din kæreste skal vide du har købt den, for hvis ikke skal du overveje hvor du opbevarer den.. det kan give problemer og jealuxi i nogle forhold hvis manden ikke ved man har den og han selv opdager det..  

Anmeld

15. september 2012

FrkZier

Mor og meget mere skriver:

Du er en mand.... 

det kunne jo godt være en fejl at personen står som værende en mand..

Anmeld

15. september 2012

Mor og meget mere

Princesspigen skriver:

jeg tror personligt ikke det betyder så meget om dildoen er større end din mand..

min tanke er lidt at hvis du bruger dildoen sammen med maden, først får dildo og så ham så kan det være han kan mærke forskellen men ellers så tror jeg nok du skal nå at blive "normal'' igen inden han kommer hjem  

fyre kan jo heller ikke mærke hvis man har haft sex med 2 forskellige fyre på en dag når de stikkker den ind

men du skal tænke over om din kæreste skal vide du har købt den, for hvis ikke skal du overveje hvor du opbevarer den.. det kan give problemer og jealuxi i nogle forhold hvis manden ikke ved man har den og han selv opdager det..  

Det er en mand i følge profilen. 

Anmeld

15. september 2012

Mor og meget mere

FrkZier skriver:

det kunne jo godt være en fejl at personen står som værende en mand..

Hm, ja. Så ville jeg nok få rettet fejlen i en fart...

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

Det er en mand i følge profilen. 

øhm ? okay ?

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

Forneden er vel lige så meget ordet for en mand der får den i numsen. Og uanset hvad, hyg du dig med den! 

Anmeld

15. september 2012

MortilElias2010

Princesspigen skriver:

Anmeld

15. september 2012

Frisk

Du er en mand.... 

Jeg kan ikke rette fra mand til kvinde i min profil. Der er noget jeg har overset. Overvejer at slette mig, og starte forfra. Gidder ikke og betragtes som en mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.