hjælp. hvad koster el og strøm og vand om mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Merii

Holbæktrunten skriver:

Her har vi et hus på 120 kvm og er 2 voksne og baby på 1 år. Jeg sætter 3900 af pr halve år til vand (er rigeligt da vi er gode til at spare) og 2500 i kvartalet til el. Bør nok opjusteres til 2800 i kvartalet. Varme tror jeg ikke jeg kan hjælpe med da vi har brændeovn og pillefyr

Jeg vil lige spørge om noget hvis det er i orden?

Vi bor også i hus på ca.115 kvm

Vi flyttet ind for et år siden og har betalt 2500 kr i varme hver anden måned (bor kun 2) men når jeg så tjekker regningen ryger næsten halvdelen af regningen til blandt andet abonoment til varmeselskabet, afgift til kommunen staten osv. gør i også det og kan det være rigtigt man skal betale så meget i afgift?

Da vi boet i lejlighed betalt vi 500 kr varme og det var det, nu betaler vi afgift og masse andre ting oveni  synes deter alt for dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Merii

Holbæktrunten skriver:

Her har vi et hus på 120 kvm og er 2 voksne og baby på 1 år. Jeg sætter 3900 af pr halve år til vand (er rigeligt da vi er gode til at spare) og 2500 i kvartalet til el. Bør nok opjusteres til 2800 i kvartalet. Varme tror jeg ikke jeg kan hjælpe med da vi har brændeovn og pillefyr

Det samme gælder også vand, altså afgifttil staten osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.