Hjælp til pandehår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2012

>>Carina<<

Hej piger. 

Mit pandehår blir ved at knække efter jeg har fået børn og denne gang har jeg fået nok. Derfor har jeg nu bestilt tid til at blive klippet med henblik på at få kort pandehår. Lige nu går mit hår lidt længere ned end til skuldrene og mit pandehår går til under kæben. På nær det der er knækket jo  det der er knækket går ca ned til øjenbrynene :-( så ska ha noget kort nu. 

Har I nogle gode forslag? Evt billeder af jeres eget flotte pandehår :-)

Håber nogen kommer med det helt rette forslag ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

La´chrissen

Carina1984 skriver:

Hej piger. 

Mit pandehår blir ved at knække efter jeg har fået børn og denne gang har jeg fået nok. Derfor har jeg nu bestilt tid til at blive klippet med henblik på at få kort pandehår. Lige nu går mit hår lidt længere ned end til skuldrene og mit pandehår går til under kæben. På nær det der er knækket jo  det der er knækket går ca ned til øjenbrynene :-( så ska ha noget kort nu. 

Det er vist noget der er bedst at tage med frisøren. Så de kan guide dig så det passer til din ansigtsform og type. Fordi det ene er flot på en er jo ikke sikkert det dur til dig. Men det skal nok blive rigtig godt.

Anmeld

15. september 2012

Mor til Ella

Carina1984 skriver:

Hej piger. 

Har ikke noget billede.

MEN mit er klippet således: i den ene side følger det brynets runding og fortsætter skråt ned til begge sider, det gør at man både kan have det nede og til siden

Anmeld

15. september 2012

>>Carina<<

Mor til Ella skriver:

Har ikke noget billede.

MEN mit er klippet således: i den ene side følger det brynets runding og fortsætter skråt ned til begge sider, det gør at man både kan have det nede og til siden

Ihhh øv at du ik har et billede :-)

Anmeld

16. september 2012

Mor til Ella

Carina1984 skriver:

Ihhh øv at du ik har et billede :-)

Jah er ikke lige den der står først når kameraet er fremme. Men har hvor det ikke er særlig sat.... 

Ved ikke om du kan forestille dig det sat.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2012

Giraffen

Carina1984 skriver:

Hej piger. 

jeg vil bare lige indskyde at jeg altid har fældet meget men at det blev helt ekstremt efter jeg havde født - så nu tager jeg Silica og det har efter en måned ca gjort at jeg nu fælder mindre end før

så det ka være du skal overveje nogle vitaminer til håret for at det ikke skal blive lidt stærkere

mht frisure har jeg ikke rigtig så meget viden desværre 

Anmeld

18. september 2012

>>Carina<<

Giraffen skriver:

jeg vil bare lige indskyde at jeg altid har fældet meget men at det blev helt ekstremt efter jeg havde født - så nu tager jeg Silica og det har efter en måned ca gjort at jeg nu fælder mindre end før

så det ka være du skal overveje nogle vitaminer til håret for at det ikke skal blive lidt stærkere

mht frisure har jeg ikke rigtig så meget viden desværre 

Tak for tippet. Det må jeg prøve :-)

Anmeld

18. september 2012

>>Carina<<

Mor til Ella skriver:

Jah er ikke lige den der står først når kameraet er fremme. Men har hvor det ikke er særlig sat.... 

Ved ikke om du kan forestille dig det sat.

Jo ka godt fornemme det. Tak for billedet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.