Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle85 skriver: har en søn på 3 også er jeg gravid med termin i næste måned bor i gug.. hvad med dig
har en søn på 3 også er jeg gravid med termin i næste måned
bor i gug..
hvad med dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle85 skriver: hvor i aalborg bor du så
hvor i aalborg bor du så
Jeg bor 20 min udenfor Ålborg i byen løgstør men kører gerne til Ålborg for at mødes :-)
livhemdrup skriver: Jeg bor 20 min udenfor Ålborg i byen løgstør men kører gerne til Ålborg for at mødes :-)
det lyder super, det ku være fedt!
Sirhc :) skriver: Hej..Lyder spændende med en lille ny, ved i hvad det bliver?Jeg bor tæt på karolinelund (det gamle tivoli), hvis det siger dig noget?
Hej..Lyder spændende med en lille ny, ved i hvad det bliver?Jeg bor tæt på karolinelund (det gamle tivoli), hvis det siger dig noget?
jah det er en dreng mere!
jo jo det ved jeg godt hvor er henne!
mulle85 skriver: jah det er en dreng mere! jo jo det ved jeg godt hvor er henne!
Sirhc :) skriver: Dejligt..Hvor går din søn så i bh?
Dejligt..Hvor går din søn så i bh?
det gør han her i Gug!
men vi kan sagtens finde en dag og kom ind til aalborg, er ikke vildt kendt derinde, men kan da finde Kennedy!:p
mulle85 skriver: det gør han her i Gug! men vi kan sagtens finde en dag og kom ind til aalborg, er ikke vildt kendt derinde, men kan da finde Kennedy!:p
Sirhc :) skriver: Det lyder dejligt nemt..Jamen det lyder som et start at du kanfinde det ;-) mon der er flere der er friske på og mødes?
Det lyder dejligt nemt..Jamen det lyder som et start at du kanfinde det ;-) mon der er flere der er friske på og mødes?
det er det også, det er dejligt!
mon ikke det burde være muligt og ku finde nogle flere!
mulle85 skriver: det er det også, det er dejligt! mon ikke det burde være muligt og ku finde nogle flere!
Sirhc :) skriver: Jo det er der helt sikkert :-)
Jo det er der helt sikkert :-)
præcis, ku være fedt og være nogle stykker i hvertfald!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128