Er der plads til endnu en maj-mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2012

PludderLady

Åh, jeg fik min positive test lige i fjæset her til morgen. Er så lykkelig, at jeg kunne dø af det 

Hooold nu op, hvor skal vi hygge os i denne gruppe, ladies! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Jupiter

TILLYKKE - og velkommen i gruppen

Hvornår har du termin?

Anmeld

14. september 2012

PludderLady

Jupiter skriver:

TILLYKKE - og velkommen i gruppen

Hvornår har du termin?

TAK og i så meget lige måde 

Jeg har termin d. 26 maj og er førstegangsfødende. Er kun 3+5 idag, så det er helt nyt. Er super spændt og har allerede ret mange symptomer, men jeg skal da glædeligt indrømme, at jeg da også er ret obs på kroppen i disse dage - hver eneste gang jeg føler så meget som en bøvs, tror jeg det er halsbrand eller surt opstød hehe)

Hvad med dig/jer? Hvordan går det indtil videre?

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

PludderLady skriver:

TAK og i så meget lige måde 

Jeg har termin d. 26 maj og er førstegangsfødende. Er kun 3+5 idag, så det er helt nyt. Er super spændt og har allerede ret mange symptomer, men jeg skal da glædeligt indrømme, at jeg da også er ret obs på kroppen i disse dage - hver eneste gang jeg føler så meget som en bøvs, tror jeg det er halsbrand eller surt opstød hehe)

Hvad med dig/jer? Hvordan går det indtil videre?

Mange tak

Jeg er 4+1 i dag og har termin 23. maj.

Det er også vores første, og jeg har villet det SÅ længe! Jeg er lykkelig!! Kæresten er bare med, som han siger

Jeg oplevede også symptomer allerede i mandags hvor jeg testede første gang, kvalme, svimmelhed og murren i maven. Og det er kun blevet tydeligere i løbet af ugen.

Anmeld

16. september 2012

bette bebs

Tillykke og velkommen til
Man får et chock når de to streger viser sig. Jeg har testet mangen gange i løbet af ugen, bare lige for at være sikker, he he.

Anmeld

16. september 2012

PludderLady

bette bebs skriver:

Tillykke og velkommen til
Man får et chock når de to streger viser sig. Jeg har testet mangen gange i løbet af ugen, bare lige for at være sikker, he he.

Tillykke til dig også! 

Ja, det må man sige. Jeg FORBANDER mig selv for at teste og teste... Man bliver jo hylet fuldstændig ud af den hvis man synes at stregen er en anelse svagere end gårsdagens... 

Åh, jeg er blevet overrasket over hvor nervøst et gemyt jeg pludselig er. ØV! Man burde jo bare nyde hvert sekund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.