Jeg laver gerne din kage (Slagelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.151 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. september 2012

-Babz-

...Og jeg tager gerne en kreativ udfordring op, så hvis du har et specielt ønske, skal du også være velkommen til at skrive.

Du kan se min hjemmeside på http://lonnis-kagekrummer.blogspot.com/ og ligeledes kontakte mig igennem min mail som står på hjemmesiden til venstre

Glæder mig til at kunne hjælpe dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

nissen51@ofir.dk

Hej.

Jeg har akut brug for en kage til på lørdag d. 29/12

Min søn fylder 10 og ønsker sig en phineas og ferb kage. Den skal være til 10-12 personer og med noget chokolade.

Vi bor i Slagelse og kan afhente.

Mvh. Louise, 23856939

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

-Babz- skriver:

...Og jeg tager gerne en kreativ udfordring op, så hvis du har et specielt ønske, skal du også være velkommen til at skrive.

Du kan se min hjemmeside på http://lonnis-kagekrummer.blogspot.com/ og ligeledes kontakte mig igennem min mail som står på hjemmesiden til venstre

Sikke nogle flotte Kager

Hvad tager du for at lave sådan en Kage til 50 personer ca ?

Anmeld

27. december 2012

-Babz-

Hej Nissen51.

Jeg ville ikke kunne nå at bage kagen og lave den da jeg er på arbejde både i dag og imorgen, og imorgen aften skal jeg til 50 års fødselsdag.

Men vi kunne evt. arrangere således at jeg laver figurene til dig, og så kan du evt. sætte dem på en kage du selv bager, så vil jeg gerne hjælpe.

skriv gerne til min mail Lonnisanderolsen@gmail.com

Anmeld

27. december 2012

-Babz-

Hej MariaKyedDK.

Det afhænger self. lidt af indholdet og hvor omfattende kagen skal være. Men jeg ligger på omkring 30 kr. pr. person  

Hvis det stadig har din interesse, så send mig gerne en mail, så kan vi snakke om det lonnisanderolsen@gmail.com

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

-Babz- skriver:

Hej MariaKyedDK.

Det afhænger self. lidt af indholdet og hvor omfattende kagen skal være. Men jeg ligger på omkring 30 kr. pr. person  

Hvis det stadig har din interesse, så send mig gerne en mail, så kan vi snakke om det lonnisanderolsen@gmail.com

Okay

jamen det er slet ikke aktuelt endnu

jeg er sat til at føde i august og jeg tænker kagen er til barnedåben

men vil rigtig gerne kontakte dig til den tid synes 30 kr pr. person er helt fin

men som sagt er der lang tid til, men vil helt sikkert vende tilbage

Anmeld

27. december 2012

-Babz-

Det skal du bare være velkommen til

Og held og lykke med den lille bebs

Anmeld

29. december 2012

TNBC

-Babz- skriver:

Hvor længe kan ikke kage holde sig udenfor køleskabet?
Jeg skal nemlig have den.med i tog og færge (Ca.tre timer)

Anmeld

1. marts 2014

nissen51@ofir.dk

Hej. Laver du stadig kager?
Søger en kage til 30 personer, i to lag-altså ligesom en bryllupskage, ovenpå hinanden.
Indholdet skal være ligesom på din hjemmeside- dåb med baby på billede. Mener der var chokoladebunde.
Overtræk må meget gerne være marcipan i stedet for fondant.
Det er er til 30års fødselsdag og derfor skal den gerne have lidt ekstra, perler, roser, et 30år tal :-)

Hvad ville den koste?
Og kan det nås til 5.4.2014?

Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.