Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Hahaha, han har godt af lidt modstand - han kan lige så godt vænne sig til, at kvinder er lidt vanskelige..
Hahaha, han har godt af lidt modstand - han kan lige så godt vænne sig til, at kvinder er lidt vanskelige..
JA, han er enebarn og selvom vi gør meget for at lære ham at dele og tage hensyn så kan det ind imellem godt mærkes han er enebarn så det er fint han bliver sat lidt på plads!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kirsti skriver: JA, han er enebarn og selvom vi gør meget for at lære ham at dele og tage hensyn så kan det ind imellem godt mærkes han er enebarn så det er fint han bliver sat lidt på plads!
Det er svært at dele når man er barn - og måske endnu sværere, hvis man ikke øver sig på daglig basis.. Godt han har en rap veninde (:
M (: skriver: Det er svært at dele når man er barn - og måske endnu sværere, hvis man ikke øver sig på daglig basis.. Godt han har en rap veninde (:
Mine forældre har et plejebarn og ham og noah er som brødre og harkendt hinanden fra noah blev født men som du siger er det jo ik på daglig dele basis omend de er sammen fra fredag til søndag næsten hver weekend er det bare ik det samme!
kirsti skriver: Samtale ml noah og en af hans 1år yngre veninder der ser meget op til ham men HELDIGVIS kan sige fra!! N: hvis vi ik leger det jeg vil, så går jeg hjem. V: Nå N: det er altså en trussel. Så er det meningen du skal gøre som jeg siger! V: nej det tror jeg altså ik N (meget forbavset): nå men det var heldigt for jeg ville egentlig heller ik hjem. Så kan den lille rødhårede terrorist lære det LOL
Samtale ml noah og en af hans 1år yngre veninder der ser meget op til ham men HELDIGVIS kan sige fra!!
kirsti skriver: Mine forældre har et plejebarn og ham og noah er som brødre og harkendt hinanden fra noah blev født men som du siger er det jo ik på daglig dele basis omend de er sammen fra fredag til søndag næsten hver weekend er det bare ik det samme!
Nej, men det er da godt med en så-godt-som-bror! Vi havde også en så-godt-som-søster som små (hun var også enebarn), og hun er da godt til at dele i dag
M (: skriver: Nej, men det er da godt med en så-godt-som-bror! Vi havde også en så-godt-som-søster som små (hun var også enebarn), og hun er da godt til at dele i dag
Ja det er lækkert nok de har hinanden de to, især når vi ik skal have flere. de svinger super trods 4års forskel. Jeg vil så heller ik udelukke at noget af Noahs bissethed kommer af at lege vilde lege med en der er det ældre men heldigvis er han ligeså omsorgsfuld som bisset!
kirsti skriver: Ja det er lækkert nok de har hinanden de to, især når vi ik skal have flere. de svinger super trods 4års forskel. Jeg vil så heller ik udelukke at noget af Noahs bissethed kommer af at lege vilde lege med en der er det ældre men heldigvis er han ligeså omsorgsfuld som bisset!
Og det er jo det vigtigste! Er sikker på du har en kærlig og omsorgsfuld dreng, der bare er i stand til at passe på sig selv og har sine egne klare holdninger til livet (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128