Cykelstol...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Monica

Hej

Kunne godt snart tænke mig at cykle en tur med Gustav, når vejret bliver lækkert forår...

Kan jeg bare købe en stol i brugsen???? Eller hva gør I? Er der noget med sikkerhed ligesom med autostole??? og cykelhjelm???

Monica - lidt på bar bund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Nadi

Der er selvfølgelig nogle sikkerhedsforanstaltninge (sikke et langt ord, er det overhovet et ord (?)) der skal være opfyldt til cykelstolen og cykel hjelmen. Og mener det er når de kan sidde selv at man må ta dem med ud og cykle i sådan en. Men ellers gå ind i en eller anden cykel handler og forhør dig, de kan helt sikkert hjælpe dig.

Skal også have min cykel fixet til når foråret virkelig kommer. Har også en plan om at cykle i skole når den tid kommer, men nu må vi se om det holder stik :P

-Nadia

Anmeld

12. marts 2008

Lise

Jeg er slave af magasinet Tænk, så når det kommer til min søns sikkerhed, så køber jeg det de siger er det bedste... Det er måske lidt overdrevet, men så skulle udstyret da i hvert fald være i orden :)

Anmeld

12. marts 2008

..

Vi har købt en christiania cykel.. Det er lidt af en udgift men vi føler at hun sidder godt og beskyttet i den, den kan jo ikke vælte sådan lige..

Lige nu ligger hun i den i en drømmepose ( a la voksi), spændt fast med en sikkerhedssele og når hun bliver større er der en bænk hvor hun skal sidde m sådan en krydset sikkerhedssele..

Anmeld

12. marts 2008

ka li ja

hva koster sådan en??

jeg har en mountenbike. aj hvordan fanden staves det lige!!!
nå men den har hverken en lige stanf foran, men heller ikke bagagbære... den er kun købt for at se smart ud.. haha hvad gør man så der når man skal på tur?????

Anmeld

12. marts 2008

..

Den kan købes brugt til under 10.000, vi gav 15.000 men så er den også rød og super flot - helt ny 8D

Anmeld

12. marts 2008

Monica

Tak, for hjælpen. Jeg må lige forbi tænk.dk... De har hjulpet os flere gange (barenvogn, autostol og senest fladskærm..) Har også overvejet en anhænger, men de er også bare dyre... Så hellere en christiania cykel... Tæller lige sparepengene...:'( Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.