Altså hvor mange timer går der imellem hver amning, sådan ca?
Jeg ved at det er meget forskelligt fra barn til barn, men jeg spørger nu alligevel.
Jeg ændrede, for lidt over en uge siden, min ammerutine pga af, at min søn bare aldrig kunne finde ud af at sove om dagen, og han opførte sig også ofte mærkeligt ved brystet. Efter at have læst side op og ned om søvnproblemer (intet hjalp), begyndte jeg at læse om "mærkelig" opførsel ved brystet, her fandt jeg endelig en der i en brevkasse beskrev præcis mit problem, hun blev anbefalet at ændre ammerutinen. Intet revolutionerende, det blev bare beskrevet meget godt i besvarelsen. Wupti min søn sov 3 lure på ca 2 timer i to efterfølgende dage. Men men men, så brød helvede ellers løs, han blev krop umulig, og ville ammes heeele tiden og sov nada. Han er jo lige om 3 mdr alderen, og der skule jo ligge et appetitspring der, men jeg tror nu mere at det kom af, at vi skiftede "ammerutine".
Anyhow, jeg tror det er overstået nu, han sover igen lidt om dagen (hvis jeg er heldig), men han er stadig lidt sådan at han leder meget, hvis jeg bærer ham ind imod mig, men når han bliver lagt til, så kan jeg se at han slet ikke er sulten.
Jeg er som de fleste mødre, skide bange for at han får for lidt, derfor giver jeg ham hvis han leder. Selv om jeg bestemt ikke tror at han kan være sulten.
Anmeld