Rygning når man ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er mor til en dreng på 8 uger. Jeg ammer ham om dagen til der ikk er mere tilbage så for han. MMe aften/nat. Jeg har ikke røget under min graviditet, men før, men har efter vores temmelig traumatiske fødsels oplevelse, begyndt at ryge igen�� jeg ryger 2 om dagen og først om aftenen når jeg ved han kun skal ha MMe, føler bare så dårlig samvittighed samtidig med det også bare tiltrængt  at i slutningen af dagen, kan sætte mig ud og have 5 min "alene/mig" tid. Jeg føler mig bare som en mor..... Har virkelig brug for feedback 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

projekt-ønskebarn

Hej dig  

Jeg ryger ikke selv og er ret meget imod at man ryger ved graviditet, amning og når der er børn til stede i det hele taget men hvis de to cigaretter om dagen gør at du bedre kan overskue hverdagen Så er jeg sikker på at det er bedre trods alt for alle parter end en mor der ikke kan overskue sit barn eller at få hverdagen til at køre uden stress.Er sikker på at din dreng nok skal blive sund og rask alligevel. Håber dog at du kan holde dig til de to om dagen og gør det udenfor  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.