at vaske lort af tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.410 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Kay

nogle der har en god metode? sys nemlig det er rigtig øv at skulle smide tøjet ud da der kommer misfarvede pletter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

An&Jo

jeg har altid brugt vanish da han var bette..

men derudover, så tog jeg og skyllede tøjet op, smurte det ind i opvaskemiddel hvor pletten var, lod det ligge fugtigt i en pose natten over, og ind i maskinen, og vupti, så var tøjet rent..

Anmeld

13. september 2012

GønskE

Vanish vanish vanish siger jeg bare! Det fungerer bare så godt, hvis man lader det ligge i blød i nogle timer

Anmeld

13. september 2012

nielsen80

Hmm her går det af ved bare at vaske det på 60 grader med neutral. Ingen misfarvninger endnu.....men ellers så sørg for at lægge det i blød med det samme, også brug vanish.,

Anmeld

13. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Ja, vask pletten af i hånden. Brug opvaskemiddel på pletten eller evt. vanish. og så vask i maskinen. Det virker altid her.

Alternativt kan du bruge galdesæbe. Men det er vist kun stofblebrugere som jeg selv, der ligger inde med den slags.

Anmeld

13. september 2012

Bom

Spray Bio Texs på, lad det virke lidt og så vask normal i maskinen.. Her tager det både pletter, fedt og olie..

Anmeld

13. september 2012

Kay

An&Jo skriver:

jeg har altid brugt vanish da han var bette..

men derudover, så tog jeg og skyllede tøjet op, smurte det ind i opvaskemiddel hvor pletten var, lod det ligge fugtigt i en pose natten over, og ind i maskinen, og vupti, så var tøjet rent..

det må jeg prøve  tak

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Jeg lægger det også i blød natten over og så vask !! Væk er det!! 

Anmeld

13. september 2012

Kay

ser ud til at jeg må anskaffe mig noget vanish... er det så pulver eller sprey

Anmeld

13. september 2012

Lullaby*

Jeg bruger pulveret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.