hvordan er brio sing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2012

An&Jo

Jeg sidder og leder efter ny klapvogn da vi nu har fundet ud af at vi er tvunget til at have svinghjul af forskellige årsager..

Men nu er det jo så til Johannes som er 2 år og 5 mdr, og vil jo selvfølgelig ikke investere i en hvor han ikke vil sidde godt i om et par måneder, eller som ikke kan holde til nogle kg..

Jeg er så faldet over brio sing, kan egentlig godt lide tanken om teleskop styr, for det vil bringe kæresten min væk fra hjulene fremfor tættere på når han hæver styret til hans højde..

Men hvordan er brio sing?? er den god at gå med, træls at gå med, kan den holde til et barn hvis det har behov for at sidde i vogn efter de 3 år også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Ciss

vi købte Brio Sing i 2007 - så det er jo en forløber for dagens modeller.

Vores har vi været super glade for. Jeg har aldrig prøvet en anden vogn, som er så enkel og god at køre med. Den kan med lethed styres med en hånd på styret og er utrolig manøvreringsdygtig. Vi har fået en masse gode tilbagemeldinger fra andre, som har kørt med den og har været overrasket over, hvor god den er.

Lillebror er stadig glad for at sidde i den - han bliver 3 år i november, så det er ikke så ofte vi bruger den længere, men det sker. Nu er han lidt kortere end gennemsnittet, så jeg ved jo ikke, hvordan den ville være for en lang treåring at sidde i.

Men en absolut stor anbefaling her fra!

Anmeld

13. september 2012

An&Jo

Ciss skriver:

vi købte Brio Sing i 2007 - så det er jo en forløber for dagens modeller.

Vores har vi været super glade for. Jeg har aldrig prøvet en anden vogn, som er så enkel og god at køre med. Den kan med lethed styres med en hånd på styret og er utrolig manøvreringsdygtig. Vi har fået en masse gode tilbagemeldinger fra andre, som har kørt med den og har været overrasket over, hvor god den er.

Lillebror er stadig glad for at sidde i den - han bliver 3 år i november, så det er ikke så ofte vi bruger den længere, men det sker. Nu er han lidt kortere end gennemsnittet, så jeg ved jo ikke, hvordan den ville være for en lang treåring at sidde i.

Men en absolut stor anbefaling her fra!

Jamen det lyder jo rigtig godt.. så kan det godt være v skal ud og kigge på den..

Anmeld

16. september 2012

Pigent

An&Jo skriver:

Jeg sidder og leder efter ny klapvogn da vi nu har fundet ud af at vi er tvunget til at have svinghjul af forskellige årsager..

Men nu er det jo så til Johannes som er 2 år og 5 mdr, og vil jo selvfølgelig ikke investere i en hvor han ikke vil sidde godt i om et par måneder, eller som ikke kan holde til nogle kg..

Jeg er så faldet over brio sing, kan egentlig godt lide tanken om teleskop styr, for det vil bringe kæresten min væk fra hjulene fremfor tættere på når han hæver styret til hans højde..

Men hvordan er brio sing?? er den god at gå med, træls at gå med, kan den holde til et barn hvis det har behov for at sidde i vogn efter de 3 år også??

Hvis jeg havde et barn på alder med din søn så ville jeg vælge en

Emmaljunga Scooter 2.0 eller Scooter S

Anmeld

16. september 2012

An&Jo

Barnepigen skriver:

Hvis jeg havde et barn på alder med din søn så ville jeg vælge en

Emmaljunga Scooter 2.0 eller Scooter S

Den er alt alt for lav i Styret til min kæreste sådan en scooter, det kan ikke hejses højt nok op..

Men vi endte med en brio sing, og vi er ganske godt tilfredse, plus den ser ud som nu og har ingen slidtage på hjulene overhovedet, så vi regner med at gemme den til vi engang skal have et barn sammen, og så køber vi barnevognsdelen dertil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.