Undskyld vi er her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

M (:

Bebsesmoar skriver:

Ahhh nice! Så kan jeg se det igen! Tak!!! Jeg har det helt underligt med at se at de mennesker bliver der dræbt flere af hvert år!!

Det kan ses eller genses her (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Bebsesmoar skriver:

Ahhh nice! Så kan jeg se det igen! Tak!!! Jeg har det helt underligt med at se at de mennesker bliver der dræbt flere af hvert år!!

Jeg synes også, det er nogle skønne piger, og at det er trist, der om ikke så mange år stort set ikke vil fødes børn med DS - men husk, at disse piger og Morten og Peter er blandt de absolut mest velfungerende blandt personer med DS. Der er også dem, der har et uværdigt liv, og som aldrig kommer i nærheden af at fungere så godt, og det kan man jo desværre ikke vurdere ud fra scanninger. 

Jeg synes, det er en svær problematik. 

Anmeld

14. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor og meget mere skriver:

Jeg synes også, det er nogle skønne piger, og at det er trist, der om ikke så mange år stort set ikke vil fødes børn med DS - men husk, at disse piger og Morten og Peter er blandt de absolut mest velfungerende blandt personer med DS. Der er også dem, der har et uværdigt liv, og som aldrig kommer i nærheden af at fungere så godt, og det kan man jo desværre ikke vurdere ud fra scanninger. 

Jeg synes, det er en svær problematik. 

Lige det jeg sku til at skrive!

Desvære er det de færreste med ds, der nogensinde kommer i nærheden af at fungere så godt! Jeg taler ud fra min erfaring fra mit arbejde med handicappet. Vh Stine 

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

Bebsesmoar skriver:

De er så søde!!! Her sidder jeg for første gang i mit liv og revurdere om jeg ville få en abort (hvis jeg var gravid) og hvis fostret havde downs, for se dem lige!! Så levende,så kærlige,så vennlige,så søde!!! Krammekramme!!  Totalfed serie! Min ynglingsserie i 2012!! 

Synes virkelig også de er skønne, men det er bare kun en brøkdel der er så velfungerende

Det ændre ikke ved at jeg til en hver tid ville vælge det fra, MEN synes da det er dejligt at ikke alle deler samme holdning som mig

Anmeld

14. september 2012

Hvem?

M (: skriver:

Det er bestemt værd at se! (: God fornøjelse! 

Bestemt, fik set det første men havde da glemt alt om det (jeg har stadig ammehjerne / graviditetshjerne / kan-bare-ikke-huske-noget-som-helst), men jeg fik set 2 afsnit i aftes - 1000 tak

Anmeld

14. september 2012

M (:

Hvem? skriver:

Bestemt, fik set det første men havde da glemt alt om det (jeg har stadig ammehjerne / graviditetshjerne / kan-bare-ikke-huske-noget-som-helst), men jeg fik set 2 afsnit i aftes - 1000 tak

Det var da så lidt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.