Hov, Var det en ve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde du fornemmelsen af at fødslen nærmede sig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. september 2012

christina92

hej folkens.

Kunne godt tænke mig at se hvor mange der havde en "optakt" til at gå i fødsel, med f.eks. murren i maven, tegnblødning o.lign. og hvor mange der oplevede at de ikke havde fornemmelsen af at noget var på vej overhovedet før den første ve eller vand afgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

B&J

jeg har stemt blank for mit vand gik uden noget optakt også først 2dage efter kom veerne

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Har stemt blankt... Men første gang jeg fødte havde jeg optakt 14 dage op til. Murren i maven, pletbblødning (mini mini plet) og murren i lænden... og jag op i skeden... Fødte i uge 39+5 Vågnede og blødte... og så kom veerne lidt senere...

Har termin (med nr. 2 idag) og har haft det på samme måde... men sys bare ikke rigtig der sker mere...

Anmeld

13. september 2012

2babygirls

hej folkens.

Kunne godt tænke mig at se hvor mange der havde en "optakt" til at gå i fødsel, med f.eks. murren i maven, tegnblødning o.lign. og hvor mange der oplevede at de ikke havde fornemmelsen af at noget var på vej overhovedet før den første ve eller vand afgang

Jeg vågnede med murren i maven om morgenen, og om eftermiddagen bed de godt. Gik på toilettet og der kom lidt slimprop ud og kl 20 tænkte jeg at hun nok gerne ville ud, sådan som det bed. Men det ville hun først dagen efter kl 22:11

Anmeld

13. september 2012

An&Jo

jeg har godt nok stemt at veerne bare pludselig kom, men det passer vel egentlig ikke helt..

Jeg var nemlig ind og ud af sygehuset flere gange i ugerne op til fordi jeg var bange for at føde for tidligt og jeg havde noget jeg troede var veer, det viste sig hver gang bare at være plukveer..

Men så var der ro i en uges tid, jeg tog hjem til mine forældre for ikke at være alene, og bom pludselig en aften kom de rigtig veer, så ved egentlig ikke helt om mit kryds det passer..

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Det er altså utroligt som kroppen kan spille en et pus...

Anmeld

13. september 2012

Ciss

Jeg har stemt blankt, for det har været forskelligt.

Den første gang anede jeg ingenting, før veerne havde været i gang et stykke tid. Jeg opfattede det bare som endnu en variant af de evige graviditetsplager. Jeg har bagefter tænkt, at kroppen helt sikkert har givet mig nogle tegn. Jeg forstod dem bare ikke på den tid.

Anden gang gik slimproppen dagen før - men det er jo langt fra et sikkert tegn. Plukveerne var også blevet flere og mere ubehagelige i ugen før, så jeg flere gange tænkte på, om det kunne være det - men det var det aldrig.

Begge gange er veerne startet stille og forsigtigt. Men anden gang genkendte jeg fornemmelsen.

Anmeld

13. september 2012

Tulle28

Jeg havde haft lidt flere plukveer, men ellers ikke rigtig noget. Jeg mærkede den første ve kl. 4 om morgenen, den dag jeg havde tid til igangsættelse 41+3. Jeg var ikke i tvivl om at det var en ve:-)

Anmeld

13. september 2012

christina92

MorDk skriver:

Det er altså utroligt som kroppen kan spille en et pus...

ja det kan den virkelig! Har 23 dag til termin, så hun kan jo sådan set godt komme. Og da vi skal til bryllup på min termins dato ville det bare være skønt hvis hun enden kom i løbet af de næste 14 dage eller først efter  Så nu synes man pludselig kroppen har gang i al mulig, og hov hvad var det for en følelse? Og nej det er vidst ingenting eller hvad? man overfortolker hvert et lille tegn

Anmeld

13. september 2012

morethanperfect

christina92 skriver:

hej folkens.

Mit vand i gik meget pludseligt og jeg fik ingen veer ..

Blev sat i gang dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.