Weekend for 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Vi er så heldige at sviger vil tage ungerne i 2 dage fra 21 til d 23. herhjemme hos os i jylland. - De bor på sjælland

2 dages pusterum! GUD hvor er det bare noget vi trænger helt vildt til.

Men.
Vi har ikke alverdens knaster lige nu, og
Alt koster over 1000,-

Er der nogen herinde der har et forslag til hvad vi kan gøre. Gerne hjemmeligt, så vi kan ligge og glo tv og bare slappe af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Laulund87

Lej nogle gode film, køb en masse guf og drikkelse og smid jer på sofaen med jeres dyner mens I ser film Og ja sov længe

Anmeld

13. september 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Vi er så heldige at sviger vil tage ungerne i 2 dage fra 21 til d 23. herhjemme hos os i jylland. - De bor på sjælland

Men.
Alt koster over 1000,-

Er der nogen herinde der har et forslag til hvad vi kan gøre. Gerne hjemmeligt, så vi kan ligge og glo tv og bare slappe af.

følger lige med altid godt med inspiration

for gud hvor gad jeg osgå godt på noget spa-ophold _ men AV det er dyrt..

Anmeld

13. september 2012

come2

Anonym skriver:

Men.
Alt koster over 1000,-

Hva med en dag i svømmelhal hvor er der wellness?

Jeg plejer at give 55kr og så kan jeg benytte både svømmehal + wellness.

Købe en masse slik og se nogle gode film

gå en lang tur ved vandet og tag madpakke med

spil nogle spil sammen

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Lej nogle gode film, køb en masse guf og drikkelse og smid jer på sofaen med jeres dyner mens I ser film Og ja sov længe

Ja det var det vi havde tænkt os, men da sviger passer her hos os, så er vi hjemløse

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hva med en dag i svømmelhal hvor er der wellness?

Jeg plejer at give 55kr og så kan jeg benytte både svømmehal + wellness.

Købe en masse slik og se nogle gode film

gå en lang tur ved vandet og tag madpakke med

spil nogle spil sammen

Jeg må have forklaret mig forkert, da det jo egentligt er det vi allermest har brug for, men er hjemløse da de er her hos os med ungerne. Så de tager turen fra sjælland til jylland for at passe vores unger hjemme hos os i 2 dage

Anmeld

13. september 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg må have forklaret mig forkert, da det jo egentligt er det vi allermest har brug for, men er hjemløse da de er her hos os med ungerne. Så de tager turen fra sjælland til jylland for at passe vores unger hjemme hos os i 2 dage

Så en reklame i tv med et ældre ægtepar, der fik halv pris på kroophold. Måske du kan finde noget billigt i nærheden? Kroen eller hotellet behøver jo ikke at være vildt fancy - i kan jo tage ud og opleve og lave noget

Ellers kan i bruge de penge i vil, og så måske spare et andet sted? Nogle gange trænger man jo bare til at skeje ud i luksus

Håber i får en dejlig weekend

Anmeld

13. september 2012

Noahmor

Anonym skriver:

Men.
Alt koster over 1000,-

Prøv at tjekke weekendophold.dk, de har nogle gange tilbud på weekendophold.

Eller tjek nogle af deals siderne, de har også nogle gange weekendophold til halv pris eller under (f.eks groupon, deal, downtown mm. )

Anmeld

13. september 2012

Studerendemor

Noahmor skriver:

Prøv at tjekke weekendophold.dk, de har nogle gange tilbud på weekendophold.

Eller tjek nogle af deals siderne, de har også nogle gange weekendophold til halv pris eller under (f.eks groupon, deal, downtown mm. )

Og takeoffer...

Anmeld

13. september 2012

nattergalen

Anonym skriver:

Hvad med i skifter bolig, så i tager turen til sjælland?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.