Altså nu skal jeg ikke spille klog, for jeg ammer også stadig Benjamin på 12 måneder 
Men er det et "problem" for dig eller dit barn?
Altså det jeg tænker på er, om du tror det vil være svært for barnet med en kold tyrker? Jeg fornemmer nemlig ikke på min søn, at det ville være et problem. Han forlanger som sådan ikke at blive ammet. Jeg er bare skide doven!
Når han vågner der tidligt om morgenen, er det bare nemmest lige at amme lidt inden man står op.
Jeg vil lige understrege, at jeg aldrig ville begynde at give flaske!
Det er der simpelthen ingen grund til i den alder. Selv flaskebørn skal jo fravænnes flasken i den alder ( i hvert fald ifølge sp).
Jeg giver altid Benjamin vand inden han skal sove og så ammer jeg ham når vi vågner. Der skal jeg også bare stå op og lave mad til ham 

Jeg har faktisk slet ikke tænkt på at jeg kan droppe put-amningen og fortsætte morgenamningen...
Jeg ved bare at jeg skal væk en weekend om en måned, lige inden han bliver 1 år, så dér må jeg under alle omstændigheder stoppe helt. Så jeg tænker at jeg lige så godt kan stoppe begge amninger nu.
Hmm, der er helt klart noget tryghed i det for ham. Han vågner kl. 5 om morgenen, så henter jeg ham ind til mig i sengen, og så snart jeg lægger ham på madrassen, drejer han hovedet og søger efter brystet. Men altså, jeg ved jo ikke om en sut ville være fint for ham...
Nej, jeg tror egentlig heller ikke at vi prøver med flaske. Men måske tilbyde lidt mælk i koppen i forbindelse med put.
Anmeld