Ville det være forkert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det ok??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg opretter lige dette indlæg som ano, selvom nogle af jer godt ved hvem jeg er.

Sagen er den at jeg lider af forskellige former for angst. Og jeg har stor tendens til stress, som så forværre angsten.

Jeg har haft en del fravær båda da jeg var under uddannelse, men også efter jeg er startet på mit nye job. Fraværen er dog ikke plæk, men jeg bliver nemt syg, og rager alle mulige viruser til mig fordi, når kroppen er under belastning(i form af angst og stress, så er immunforsvaret lavt)

Det jeg så vil hører jer om er..

Jeg vil gerne fortælle min leder om hvordan jeg har det. Men jeg har meget svært ved det face to face... (grundet min angst)  Men jeg har tænkt på at sende hende en mail... På den måde kan jeg bedre forklare hende hvad der er galt med mig, for hun skal jo vide det. Og derefter kan jeg så snakke med hende, men det er nemmere hvis hun er sat godt ind i tingene.

Hvad siger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

FruPudderkvast

Det er jeg da ked af at høre, men jeg har stemt at du sagtens kan sende hende en mail..

Du skal bare sørge for at skrive til hende at grunden til at du sender en mail er fordi det er for svært for dig at fortælle ansigt til ansigt.. Men at du gerne vil tale med hende og uddybe det når du har fået sat hende ind i tingene pr. mail.

Held og lykke

~ Sarah

Anmeld

20. maj 2009

Lusi

Hej

Min søster har det lidt på samme måde.. Hun er også tit syg og er der bare det mindste på hendes job, jamen så bliver hun hjemme.
Hun er startet på mange uddannelser nu og er enten blevet smidt ud pga fravær eller selv stoppet.

Hun fik så en elevplads, hvor hun var 100% ærlig og fortalte om sin depression de har virkelig hjulpet hende, gennem det.
Jeg synes også du skal være ærlig og sige lige nøjagtig hvordan du har det.
Så er det også nemmere for dem at håndtere det, i stedet for de måske bare går og tænker at du er dum, fordi du pjækker..

Og hvis ikke du kan sige det face to face til hende, synes jeg det er okay at sende en mail, hvor du så kan fortælle det helt præcist, jeg ville så også skrive til hende, hvorfor jeg valgte at skrive en mail og så ville jeg snakke med hende bagefter, men det beder hun jo nok også selv om.

Håber du finder ud af det
Knus

Anmeld

20. maj 2009

trunte89

Hej.

Jeg synes sagtens, at du kan sende hende en mail, blot du husker at være 100% ærlig.
Jeg lider selv af angst, og ville ikke selv kunne sige det face to face i din situation, så jeg havde gjort det samme.

Håber, at du får forståelse.

- Trine

Anmeld

20. maj 2009

Diana...

Ja selvfølgelig kan du det bare husk og sig til dem grunden til du skriver mailen.

Knus Diana og håber du får det bedre.

Anmeld

20. maj 2009

Sweet1978

I dagens Dk er det fuldt accepteret at sygemelde sig via mail/sms, så kan ikke se hvorfor det ikke også skulle kunne bruges i dette tilfælde. Jeg har stemt ja.

Anmeld

20. maj 2009

Anonym trådstarter

Sweet1978 skriver:

I dagens Dk er det fuldt accepteret at sygemelde sig via mail/sms, så kan ikke se hvorfor det ikke også skulle kunne bruges i dette tilfælde. Jeg har stemt ja.

Jeg skal ikke sygemeldes...

Anmeld

21. maj 2009

LineD

Jeg synes det er fuldt ud iorden, jeg havde selv lidt kvaler med at få sagt til min arbejdsgiver da jeg var gravid, hvordan landet lå, og sendte derfor en mail og beskrev min situation og at jeg gerne ville tale med hende pr. telefon eller face 2 face når hun havde læst mailen, det lettede mit hjerte SUPER meget at da hun ringede så vidste hun hvad vi skulle snakke om, og det var dejligt.

Så send du ENDELIG en mail, ingen grund til betænknings tid over det, det synes jeg slet ikke du skal bekymre dig om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.