Vi skal have en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2012

L83

Lille babyboy har været til scanning Idag og det var ret tydeligt og se at det var en dreng hvad skal i andre have ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

cici

Ej hvor fantastisk.. Tillykke med den lille babyboy det må være helt fantastisk at kende kønnet!! Jeg glæder mig, men jeg finder først ud af det til MD scanningen

Anmeld

12. september 2012

livhemdrup

L83 skriver:

Lille babyboy har været til scanning Idag og det var ret tydeligt og se at det var en dreng hvad skal i andre have ?

Jeg venter også en dreng

Anmeld

13. september 2012

L83

cici skriver:

Ej hvor fantastisk.. Tillykke med den lille babyboy det må være helt fantastisk at kende kønnet!! Jeg glæder mig, men jeg finder først ud af det til MD scanningen

Tak, ja det er det os . Og havde slet ikke forventet en dreng hehe men det er selvfølgelig skønt alligevel :-D vi kunne ikke vente til Md her den 18 okt. hvor skal i til Md ?

Anmeld

13. september 2012

L83

livhemdrup skriver:

Jeg venter også en dreng

Hvor dejligt

Anmeld

13. september 2012

livhemdrup

L83 skriver:

Hvor dejligt

Meget har tre piger i forvejen så er nu skønt at få lov til at få en dreng. SÅ har jeg os prøvet det :-)

Anmeld

13. september 2012

Sahara82

Ej stort tillykke Vi venter også en dreng. Så fantastisk 

Har I fundet på navne så? Tror vi hælder mest til Viktor som det ser ud lige nu. Ville gerne have kaldt ham Oscar eller Mathias, men manden var allermest til Viktor, og den er jeg også med på

Anmeld

13. september 2012

cici

L83 skriver:

Tak, ja det er det os . Og havde slet ikke forventet en dreng hehe men det er selvfølgelig skønt alligevel :-D vi kunne ikke vente til Md her den 18 okt. hvor skal i til Md ?

Jeg skal den 11 oktober. Det bliver så spændende!!
Håber at den lille har det godt!! Jeg er altid lidt nervøs til scanninger.. Jeg tror, at det bliver en dreng, nu må vi se om jeg får ret.. Der er lang tid at vente endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.