Sikke en øv oplevelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2012

twinny

Nå vi var så til tumlegymnastisk. Dette var ikke en succes.

For det første var det overhovedet ikke deres aldersgruppe selvom det hedder 1 år. Børnene var meget voldsomme og de fik overhovedet ikke lov til at tumle på en madras.

For det andet de forældre der var dernede var sure, gloede på mig og min mand som om vi var aliens.  Og endnu værre også på drengene. De var så stramme i betrækket og sagde hele tiden NEJ, det deres børn. De virkede virkelig som om de var trætte af deres børn.

Vi gik efter 10 min.

Så der kommer vi nok ikke igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Ka+Ma=Be

Øv det er jeg ked af at høre! Sikke en dårlig oplevelse. Er der ikke andre alternativer der hvor i bor? Vi har noget legestue hvor ungerne tumler leger og synger sanglege!

Anmeld

12. september 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Øv det er jeg ked af at høre! Sikke en dårlig oplevelse. Er der ikke andre alternativer der hvor i bor? Vi har noget legestue hvor ungerne tumler leger og synger sanglege!

åhhh jo det kan være jeg skal undersøge det. Men nu laver vi et puderum herhjemme. SÅ må børnene (hvor forældrene ikke er sure) komme herhjem.

Anmeld

12. september 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

åhhh jo det kan være jeg skal undersøge det. Men nu laver vi et puderum herhjemme. SÅ må børnene (hvor forældrene ikke er sure) komme herhjem.

Haha god plan!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.