Pusletasken på barnevogns styret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Miss BananaHammock

Hey piger

Jeg er ved at undersøge pusletaske market endnu engang, da manden ikke er så vild med den bystroom jeg havde fundet og jeg heller ikke rigtig kunne blive tilfreds. Derfor er vi ude i evt. at købe en almindelig taske, f.eks. en crumpler, da vi synes deres tasker er præcis vores stil og vi har et par stykker i forvejen

MEN - er det normalt at pusletasker er lavet til at kunne sidde på styret af barnevognen, eller er det bare nogle enkelte? Og har man den overhovedet siddende der, hvor den kan være i vejen?

Del jeres erfaringer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Nadia Maya

Vi har en fra ByStroom, http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/alma- 42/

Vi (manden og jeg) har begge været super glad for den.

Vi har den aldrig over styret, den bliver tungere at skubbe synes jeg

Anmeld

12. september 2012

Pinkrose

Miss BananaHammock skriver:

Hey piger

Jeg er ved at undersøge pusletaske market endnu engang, da manden ikke er så vild med den bystroom jeg havde fundet og jeg heller ikke rigtig kunne blive tilfreds. Derfor er vi ude i evt. at købe en almindelig taske, f.eks. en crumpler, da vi synes deres tasker er præcis vores stil og vi har et par stykker i forvejen

MEN - er det normalt at pusletasker er lavet til at kunne sidde på styret af barnevognen, eller er det bare nogle enkelte? Og har man den overhovedet siddende der, hvor den kan være i vejen?

Del jeres erfaringer!!

Hej ja det normalt at de har en lang strop så de kan hænge p styret.
Jeg hang den altid der fordi så var tingene lige ved hånden om man sku have snot papir, hagesmæke osv. Og hvis den ligger nedenunder er der næsten ikk plads til andet. Jeg vil til hver en tid vælge en man kan hænge der.. Altså der findes jo uendeligt af mærker også mange fra uk fx

Anmeld

12. september 2012

Dot D

Om de er lavet til det eller ej, så bør du aldrig hænge noget på styret, da det ændre vægtbalancen på vognen og den kan vælte med barn og det hele....

Så læg den neden under i stedet

Anmeld

12. september 2012

Clisolka

Hey piger

Del jeres erfaringer!!

Jeg købte denne:

http://fuzzies.dk/produkter/8-pusletasker/131-fuzzies-pusletaske-black/

Jeg var ikke ret glad for de skuldertasker i forvejen, men det var den jeg ville have  Jeg brugte den aldrig på styret af barnevognen, fordi jeg syntes det var klodset - til gengæld satte jeg den på kurven under vognen 

Anmeld

12. september 2012

dola

Min pudsle taske er home made, dog ikke af mig.. Hmm gad vide om man så kan skrive homemade??

Den har en lang strop så man nemt kan have den på vognen og nem skråt over skulderen. Indeholder det mest nødvendige til pudslingen.

Alt andet(mad, flaske ect.) kommer i en "odder" pudsletakse under vognen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2012

_-Kathrine-_

Det duede slet ikke for mig at have tasken hængende på styret, for jeg gik hele tiden og sparkede til den...! Så den røg under vognen

Anmeld

12. september 2012

De3Guldklumper

Jeg købte i tidernes morgen en Odder pusletaske til min oddervogn.

Den hang altid på styret - og ikke generende. Den kan nemlig knappes op så den hænger højere så man ikke bomber ind i den med benene.

Da vi fik nr 2 tæt på nr 1 købte jeg en gaia & ko - den stod altid under vognen.

Anmeld

12. september 2012

serinasmor

Hey piger

Del jeres erfaringer!!

jeg havde min hængende på styret indtil vi fik sat en kasse på under barnevognen så der kunne være mere ... vil sige det altså også kommer an på jeres vogn - og hvordan den er bygget under

ud over det er den lange strop rar -så man også kan have den på ryggen (hængende på lænden - eller i mit tilfælde lidt længere syd på- er ikke så høj)og dermed bære baby foran...

Anmeld

12. september 2012

Guldimaven

Jeg har altid min bystroom pusletaske over styret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.